De videosite er maar even bij gezet, hebben we weer alle info bij elkaar ;-). https://www.youtube.com/user/VMVCthehawks
Oh wow, deze zijn ook mooi: Deel 1: 9Twv1-flnUw[/media] Fast & Close Aircraft Flybys 01 - YouTube & Deel 2: 3PsRqJrFiSM[/media] Fast & Close Aircraft Flybys 02 - YouTube
25 juni 2013 was het weer een heerlijk dagje vliegen. We hadden zelfs een maiden van het nieuwe kistje van Jeroen: Vliegt super, met led verlichting!
spitfire Het is niet alleen een prachtig vliegtuig. Het vliegt als een zonnetje. Beetje jaloers ben ik wel.
Ja, het vliegt als een zonnetje, wel een erg fel ding!! Maar leuke kissie. En dat met flaps, lampen, intrekbaar landingsgestel! Onvoorstelbaar, wat die chinezen in elkaar plakken.
Deze ook nog een keer geplaatst ter herinnering, er zijn nog inschrijvingen mogelijk: 3e-stampe-en-oldtimer-flyin
hoi Willem was inderdaad lekker druk afgelopen zondag hierbij mijn aandeel voor wat sfeer plaatjes..... de drukke line up en dan is nog niet alles klaar of opgebouwd druine turbulent D.31 Bellanca citabria 7CAB daar zakt je broek toch vanaf!!!! opbouw van de KLEMM 35D En helaas na een hoop geklooi met de kist het einde van deze mooie oldtimer Op de crash van de klemm na kunnen een aantal leden terug kijken op een mooie vliegdag groetjes pascal
Nog even de film van 30 juni geplaatst: 1QsYremgy5o[/media] met camera - YouTube Deze komt natuurlijk ook op het VMVCTheHawks Youtube kanaal.
14 juni 2013 Wat een dag om te vliegen, van 14:00u trok het boven Vught open en kwam de zon te voorschijn. De temperatuur schoot omhoog, dus op naar het veld. Helaas was er niemand op het veld, gelukkig kwam Marc langs. Het is bij ons een regel dat je nooit alleen mag vliegen, erg jammer, vooral met dit weer. Dus toen Marc er was het er toch op gewaagd. Ik kon het niet laten (mea culpa voor het bestuur). En ongelofelijk wat een thermiek. Met een motorloop van nog geen 2 minuten mn ASK naar boven gejast en vandaar ging het helemaal vanzelf omhoog. Heb daar ruim 3 kwartier gehangen, heerlijk. Op een gegeven moment alleen maar met roer een beetje bijsturen maar verder was ingrijpen niet nodig. Tot het moment kwam dat de zwever zo klein werd dat ik toch maar een beetje down heb gegeven. Volgende keer een verrekijker meenemen ;-). Met een perfecte landing de eerste sessie afgesloten. Appeltje gegeten en gekletst over de nieuwe aanschafplannen en toen de tweede sessie omhoog. Met weer hetzelfde resultaat. Er stond iets meer wind maar had daar met mn ASK geen last van. Helaas was de landing iets te hard op de voorkant van het neuswiel en kwam er onderuit. Jammer, wordt weer een lijmklusje, gelukkig verder niets beschadigd. Daarna met mn Junior gevlogen, stijgen landen en weer stijgen en weer landen. Oefenen, oefenen, enz. Een heerlijke dag, laat de zomer maar komen (eindelijk). Alles weer ingepakt en zat om 18:00u aan een biertje na te genieten. Topdag!
Was zeker een geslaagde middag! Binnenkort sta ik naast je: "You receive an acknowledgeement of receipt of your order by e-mail. "
Deze reportage kwam ik zomaar ineens tegen: aHReRag26us[/media] The Hawks in Vught, een serieuze hobby