De laatste 2 weken weinig gedaan ivm oplossingen bedanken. Wel 2 chassis platen gemaakt die het tijdelijke paschassis gaan vervangen. Vanmiddag gaten boren en nog wat wegslijpen en dan maar ff monteren.
Het choppen toonde aan dat TS wellicht niet zo voor een authentieke look ging Maar elk zijn zin en smaak. Vooral doen wat je zelf ziet zitten!
Ach, wat is niet authentiek... Ze bestaan ook in het echt. En ik meen zelfs in beperkte mate fabrieks-af. Hugo
Klopt Hugo. Alleen zoals ik het gedaan heb weer niet. Ik heb de achterkant naar voren gebracht, ook omdat niemand dat zogauw zo zou doen.
vanavond ff bezig met VW T2 nummer 2. Deze blijft voorlopig zoals hij is. T2 is van dickie met eigen chassis met aandrijving van een xray m18 als donor. Scania staat op een laag pitje in afwachting van chauffeur ivm hoogte bepaling van de stoel en afstand.
Nu heb je zoveel ruimte op de bodem van de VW en toch laat je de kabels bovenlangs lopen, bij de voorste raam spijlen is dat toch geen gezicht, ook zul je de module volgens mij kunnen zien als de auto op zijn wielen staat. En de wielen zijn toch echt te klein voor deze bus.
Een led module wordt toch meestal in de body gehangen, dan heb je enkel een accu-kabeltje als verbinding tussen body en auto... Als je de led controller in de auto plaatst, zul je alle stekkertjes van de leds moeten losmaken, wil je de body afnemen. Lijkt me wel netjes gedaan met de stukjes krimpkous... misschien de hele binnenkant van de body zwart schilderen om nog meer te camoufleren?
Klopt wat je zegt tamaniac alleen blijf je altijd met kabel klooien. Nu heb ik 2 kabels van de ontvanger naar de lichtunit. Anders heb je kabels naar alle ledjes. Dus wat is wijsheid. Ik dacht dit.