Volvo FH12 6x4 open bak

Zier er goed uit Leon ook ,ook de lading met bouw materiaal[emoji106].

Jammer dat Jansteen niet bij je in buurt is, daar hebben we een mooie baan liggen om te rijden.

Dat ligt naast Hulst toch?...misschien dan een keer combineren met een bezoek aan de fabriek, die het bedrijf voor wie ik werk daar heeft.

Toevallig ST Paul Leon?

Klopt locatie is:
De Verrekijker 1, 4564 DB Sint Jansteen.

Rijdagen zijn altijd 1x in de maand op zaterdag. Nu a.s. zaterdag 19 augustus zijn er nog plaatsen over[emoji6]

Laatst bewerkt:
Prachtige truck geworden Leon ! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Belading ziet er ook heel goed uit ,:thumbsup:

Groetjes, Charlotte.:bye:

prachtig eindresultaat, als ik dit al evenaar zal ik heel blij zijn.
Lading is zoals reeds meerdere keren gemeld een mooie meerwaarde.

Vandaag de belettering ontvangen..
Bij 123sticker.nl hebben ze nu ook fietsframe plakletters met vrije text , format naar keuze, maar niet alle lettertypes maar wel veel kleuren.

Dit is het geworden, ik heb het simpel gehouden

IMG_20230819_161003.jpg

Daarna heeft de APK keurmeester zijn kenteken gegeven

IMG_20230819_161018.jpg

Dat was hem voor deze truck...op naar de volgende

Laatst bewerkt:
Hij is gewoon mooi door zijn eenvoud. Minder is dus inderdaad in dit geval meer !
Geen mistlichten, verstralers, luchthoorns zwaailichten en wat voor kerstboom versiering er verder nog op zou kunnen.
Ik zou er zelf nog wel over twijfelen om hem door een expert te laten "vervuilen" oid.
Is het helemaalnde truck van het bedrijf om de hoek.
Prima resultaat.

sluit me aan bij Fred. Zou hier zo op het industrieterrein kunnen staan! Wat stijgermateriaal erop en een paar bouwzeilen. Voldoende ideeën voor lading.... maar schreeuwt om een heftruck Leon ;)

Die Linde HT 160 van Bruder heb ik staan cq uit elkaar liggen. Cor, jij zegt dat ie veel gebruikt wordt voor ombouw...... nog nooit eentje klaar gezien. Jij wel dus. Toevallig ook bouwverslag oid?

Back