Vraag aan Roel(oplegger)

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door rottierood, 12 sep 2004.

1. rottierood

rottierood

Lid geworden:
    21 jul 2004
    Daar heb je e i g e n l i j k wel gelijk in wat de vlaggen betreft.Ik kan ze er zo af halen.
    De trekker hoef ik niet in de camouflage kleuren te spuiten,hè?Zit op de cabine een Nederlands vlaggetje op in de vorm van een sticker.Dit zie ik wel bij bijvoorbeeld busjes of MB jeeps.
    Zitten er op de trailer ook nog bepaalde logo's op,of andere kenmerken?
    Wel heb ik gezien dat er op de trailer rood/witte borden op zaten.Die gaan er ook op.(bij de verbreding van het platform om het zo meer even te zeggen).Hoeveel zwaailampen zitten er achter op de trailer?Of zit daar niets?
    Alvast bedankt,Roel.Als ik weer een stapje verder bent,komt er weer een foto.
    groetjes Marcel.

ps.Misschien een stomme vraag:maar wat is een Tropco?

2. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    :lol:
    TRekker OPlegger COmbinatie...
    Voor overige bestickering van de trailer moet ik even kijken...
    Wellicht dat ik bij ons op de kazerne wat foto's kan maken morgen.
    Weliswaar geen Actrosjes, maar wel opleggers en (ouwe) trekkers waar nummers, letters en meer van die ongein op zit.

En: by the way: je Duitse kruis is ook niet de goede... kijk maar eens kritisch naar die Leo's op de site van m'n vorige post...

3. Mari

Mari

Lid geworden:
    8 apr 2004
    Sta met de spreekwoordelijke bek vol tanden... zoals jullie bezig zijn met deze hobby, petje af.

4. rottierood

rottierood

Lid geworden:
    21 jul 2004
    Hahaha,dat klopt Roel.Het kruis komt van een een model vliegtuig.Ik had de decals nog liggen.Het kruis is te recht.Helemaal gelijk!!! :lol:

Mari: ja,het is dus goed dat er een forum voor dit soort dingen bestaat.Ik vindt het ook erg intressant wat er verteld wordt,en elkaar helpen dat is nog het leukste.
    De een heeft er meer verstand van dan de ander.Je ziet het.....Roel werkt bij de Landmacht,en ja als hij op vragen van mensen een antwoordt kan geven is dat natuurlijk prachtig.
    Ik geniet elke dag van dit knutselen.
    Groetjes Marcel

5. tankie

tankie Guest

even offtopic....is jouw truck een robbe??
    waar kan ik deze cabine krijgen??

6. rottierood

rottierood

Lid geworden:
    21 jul 2004
    Tankie,helaas is het geen Robbe of Wedico truck.Het was er een van Marktplaats.Zo'n goedkope vrachtwagen met oplegger.Deze oplegger heb ik zelf gemaakt voor de tank.
    Deze combinatie heb ik niet meer in mijn bezit,hij is verkocht zodat ik een Tamiya truck kon kopen.
    gr Marcel.

Deel Deze Pagina