Vrc pro

Ik heb mijn usb adapter binnen gekregen voor de 2.4ghz.

Ik kan enkel de motor niet op volle toeren laten draaien? Ik geef wel volgas maar dan gaat die bv maar 25km/h...
Heb de trim's al opengezet ed. en nu haalt die nog steeds maar 80% van de normale snelheid..

vind ik maar raar.

Ik heb mijn usb adapter binnen gekregen voor de 2.4ghz.

Ik kan enkel de motor niet op volle toeren laten draaien? Ik geef wel volgas maar dan gaat die bv maar 25km/h...
Heb de trim's al opengezet ed. en nu haalt die nog steeds maar 80% van de normale snelheid..

vind ik maar raar.

trialversie heeft beperkte snelheid.

ik heb meer moeite met het gebruik van de controls. ik vind dat de wagen (misschien wel dankzij de beperkte inregelmogelijkheden in de trial) wel heel erg veel overstuur heeft. Exponentiele instellingen heb ik uit staan, dat doe ik op mn zender (Futaba 2.4). Maar ook andersom maakt weinig uit

mijn persoonlijke mening is dat V3 makkelijker te besturen dan V4 is, en in het echt zelfs nog makkelijker.

zal eens een betaalabonnementje van een maand nemen en kijken of ik de boel beter kan tweaken

Ook vrc pro gepakt voor een maandje..

Stelt met toch een beetje teleur :-/
Heb zelf dan maar de LRP 5.5T motor aangekocht via VRC World, en nu kan ik hem niet gebruiken?

Vindt dit best wel raar, iemand een idee waar ik de aangekochte motor kan vinden?

1/12 Gelanceerd!!!

De 1:12 pan-car klasse is er sinds enkele uren! Ik heb de trial versie en ik gebruik het toetsenbord. Voor de touring cars is dat te doen, maar bij de 1:12 is het toch hard werken om mooie lijnen te rijden :D.

ik heb een drie maanden abootje genomen en wat pecunia gestort om een opgetuigde serpent te kunnen rijden.

Mijn oordeel hieronder:

realistisch weggedrag, valt me niks tegen. Wel moest ik D/R en EXP eerst flink bijstellen voordat de auto hanteerbaar werd, 85% resp -60%.

De extra investering levert het volgende op tov het standaard abonnement:Behalve circuits kopen kun je motoren en uitlaten nog iets meer afstellen zoals shims toevoegen en uitlaatlengte bijstellen. Dat is volgens mij alleen voor de allerlaatste millisecondes leuk. Voor bodies, banden en "accessoires": volkomen overbodig. Je kunt er niks mee en het voegt niets toe. Ziet er alleen anders uit. Soort "lifestyle tweaking"

wat tegenvalt is dat ik geen setups kan importeren zoals in V3. Moet eerst van het forum een printje maken, van geposte setups van anderen. Wat ook tegenvalt is het gebrek aan AI auto's. Schijnt te komen omdat meer prio is gegeven aan Offroad en 1:12 ontwikkeling.

Al met al een product dat weliswaar prijzig is, maar in de kern een goed potentieel heeft. Zou wel wat meer standaard setups willen zien die voor een bepaald cicuit gewoon goed werken, meer tips en een setup-import functie.

je kunt je er iig aaaaaavonden mee vermaken...:-)

Back