achja niet iedereen is perfect :lol: de nieuwe wedstrijd kalender voor het komende vliegseizoen is gemaakt dus daar kun je op vinden of er een keer wat te doen is in je omgeving in een weekend dat je toch niets te doen hebt. Ik weet alleen nog niet of de kalender al op modelvliegsport.nl staat. gr kevin
VV wedstrijden voor binnen en buitenland kun je vinden op www.vrijevlucht.nl directe link: http://www.vrijevlucht.nl/index.php?option=com_content&task=section&id=11&Itemid=100 Bram
bedankt, dan print ik die ook ff uit, en mischien zie ik je volgende week wel op de koude jatten cup, want die zal morgen wel niet doorgaan. kevin
mwa, gekibbel. Ik denk dat RC vliegers bar weinig van VV afweten en andersom. Ik denk dat als we (vv vliegers) ons zouden verdiepen in alle technieken en klasses enz. van RC, we heel anders over de sport zouden denken. De meeste zullen het zien als met een paar hendeltjed een beetje heen en weer vliegen en RCers zullen VV meer zien als gooien met een modelletje dat alle kanten opgaat waar die niet heen moet. Ik heb respect en bewondering voor elke klasse/hobby maar heb mn voorkeur voor VV wakefield. dat wil niet zeggen dat ik RC niet mag ofzo, integendeel. het lijkt me hartstikke gaaf om een keer een mooi RC model te bouwen, maar ik geef liever de voorkeur aan het onder een wakefield staan te kijken en hopen dat het model een max vliegt. tja ieder zn hobby. We hebben toch ook niet dezelfde kleren? Ik vind andermans kleren niet lelijk (tenminste de meeste) maar heb zelf de voorkeur voor ...vul maar in. dat moeten we niet uit het oog verliezen denk ik. groeten richard
RC vliegers weten inderdaad bar weinig over VV. Onze (ideale) vv-vliegvelden liggen meestal ver weg van de bewoonde wereld........ en onbekend maakt onbemint ! Omgedraaid is het ook niet veel beter. Voor veel VV'rs is RC bija een vies woord. Bijzonder jammer voor beide groepen, want er valt een hele boel van mekaar te leren. Natuurlijk heeft iedereen zijn favoriete klasse, ik ook, maar ik wil wel zoveel mogelijk leren. Arno
de x-twin is cker wel lachuh. Ben het met je eens hoor richard. Kijk ook maar naar de dlg die ik aan het maken ben, hij is wel is waar vrije vlucht, maar de techniek is toch egt van het radio vliegen afgekeken. kevin