waar hebben we laatst nog gevlogen

vandaag in het groenhovenpark ff snel 2 lipo's tussen het leren door gevlogen. 1 fpv en 1 los. had er nog 1 bij me maar die kwam niet meer aan bod nadat m'n prop loskwam bij een harde landing en ik geen schroevendraaier bij me had.....

geen schade gelukkig, alleen is ie wel een beetje vochtig geworden en is ie bedekt in grassprieten. geen filmpje aangezien het me maiden was en die toch vrij saai zijn over het algemeen. maar wat een power hebt het monstertje zeg sjongejonge......

Middagje in het Lingebos gevlogen met Mark (Burg) en z'n imposante Syndrones Hexacopter. Was gelijk de maiden van m'n tricopter. Super weer gehad, kortweg genoten. Thanks Mark voor de toffe middag! :D

Het verschil tussen naza en kk2.1 is trouwens wel erg wennen qua gas management.

Laatst bewerkt door een moderator:
Middagje op de Soestduinen geweest met een TBS disco en een zeer gemodificeerde Phantom. Nog nooit zoveel honden bij elkaar gezien, niet normaal hoe druk het was. Desondanks wel leuk gevlogen en veel mensen die even kwamen kijken bij het fpv scherm en allemaal zeiden: "wauw papa, die wil ik ook" :-). 1x leuk om te vliegen daar, nu absoluut nooit meer

Goeie vid Rene ! Erg mooi vliegweer vandaag .. lekker getafeltennist ;-) Je tricopter deed het ook erg goed. Volgende keer gaan we wat vroeger met een berg extra lipo's ;-)

Vandaag een heerlijk dagje in Rotterdam doorgebracht;

Testvlucht van de nieuwe Quadcopter met tarot gimbal.
Met de mannen van MCIB! Was gezellig..

Eerste vlucht met de nieuwe Mini , had wel video problemen en moet nog aan gewerkt worden.
Geen strakke vlucht , gewoon lekker brutte test! (Roni's way :) )

Leuk vandaag,meeting in Rotterdam..8) kort rondje want de lipos zijn aan vervanging toe..ahum :oops: wel leuk,beelden van 3 types brushless gimbals..:cool:

Nice, mooie beelden hoor.

Wat voor gimbal is dit ?
En wat voor gimball heb jij alex ?

vandaag met metall gezocht naar een mens vrije zone,na lang zoeken plekje gevonden.

Enne Roni, geen filmpje van die vrije val ??

Van 100 meter naar -0.1 :D

En gwn verder vliegen whahaha

Back