waar hebben we laatst nog gevlogen

haha ik vond die reactie wel grappig van die gast (op youtube) die zei, i like to see a flip in the carpark hahahaha :D dat zou wel echt te gek zijn..

Maargoed ik zou het nooit doen hoor.... ;)

haha ik vond die reactie wel grappig van die gast (op youtube) die zei, i like to see a flip in the carpark hahahaha :D dat zou wel echt te gek zijn..

Maargoed ik zou het nooit doen hoor.... ;)
Daar vond ik het wat te laag voor :D.
Ben wel van plan om wat indoor acro een keer te doen, maar zoals je ziet is hier plafond net zo hoog als in een huiskamer en als je een foutje maakt is het gelijk "Game Over".

Idd ik snap het dat zou een dure grap worden... niet doen dus!!!!
Het ziet er wel gaaf uit in zo'n garage, eigenlijk zou het nog gaver zijn als er nog ergens een grotere garage is waar je ipv rondjes ook de andere kanten op kunt met hoge snelheid

Ja mee eens. We zijn wat geschikte locaties aan het zoeken. Een grotere industrie hal zou ideaal zijn.

Ligt eraan wat voor materialen het zijn en if er wat openingen zijn tussen de verdiepingen. 1.3ghz heeft vrij goede propagatie. En een verdieping naar boven en onder moet makkelijk kunnen.

Ik heb hier een hal van 100m op 100m en 20m hoog, verwarmd, vol palen, obstakels, en andere leuke dingen :-) Zal binnenkort eens een filmpje maken van de baan :-)

parkeergarage op strijp S zie ik .... weet je waar je eens moet vliegen: area 51 de skatehal..staat 50 m verderop!!!

Ik weet niet of dat toegelaten is, maar wil altijd wel eens informeren. Desnoods in een weekend en georganiseerd. Als ik kan zal ik morgens eens een paar foto's nemen van de locatie ;-)

Back