Walkera V120D02S V2 versus Blade 130X

:D Invasie van groene heli's:D

ben benieuwd..........wilde hem eigenlijk met de devo7e maar de prijs stelling klopte niet echt.........devo7e is 30 dollar goedkoper als de 7 maar icm de heli was het + 30dollar.

Ik heb er nog 3 x extra 3.7V 700mAh LiPo Batte bij besteld voor € 13,85

Het groene monster + de devo7 komt op € 191,00 exclusief transport, alles bij elkaar de extra lipo's, transport en de set heeft het mij € 235,00 gekost.

Nu maar hopen dat hij geen mankementen vertoont:cool:

Jan

Het groene monster + de devo7 komt op € 191,00 exclusief transport,
Jan

hij heeft mij 195Euro gekost(en hoop dat het daar bij blijft). alleen dan wel incl verz.en 2 extra lipos.

En tja hoop dat ze ook niet zo met de pakjes gooien dat er wat kapot is bij aankomst maar de zaak waar ik hem gekocht heb kennende zal dat wel meevallen.

Wanneer had jij hem besteld?

gr,
DD

hij heeft mij 195Euro gekost(en hoop dat het daar bij blijft). alleen dan wel incl verz.en 2 extra lipos.

En tja hoop dat ze ook niet zo met de pakjes gooien dat er wat kapot is bij aankomst maar de zaak waar ik hem gekocht heb kennende zal dat wel meevallen.

Wanneer had jij hem besteld?

gr,
DD

:p Ik heb hem de 17e besteld :p

Ik hoop wel dat ik er meer geluk mee heb dan met mijn vanmiddag gekochte Blade MQX:confused:

Deze week een mqX gekocht en vandaag voorzien van Eflite flashing leds op de armen en in de romp.
Ben zeer te spreken over het vlieggedrag.

Mvg.Bernard

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze mqX is gewoon tussendoor. Was het niet van plan omdat ik de Blade 130X zou kopen, maar die is van de baan en nu komt er de begeerde V120D02S in de Groene uitvoering.

Mvg.Bernard

Deze week een mqX gekocht en vandaag voorzien van Eflite flashing leds op de armen en in de romp.
Ben zeer te spreken over het vlieggedrag.

Heb de mijne afgelopen vrijdag binnengekregen. Waar heb je die LED's vandaan of waar verkrijgbaar?
In de DX8 een vliegtuigmodel aangemaakt en het vliegt meteen zo uit de doos. Leuk ding!

Mijn dank voor de info.
Ik ben nog niet thuis op mijn nieuwe DX8. In het boekje staat beschreven hoe je expo en DR kan instellen maar niet hoe je functies aan elkaar bindt. Ik begrijp dat je tot drie functies op 1 schakelaar kan zetten maar dat heeft voor mij nog niets opgeleverd.
Wat ik wil is als ik Aileron geef dat er rudder bijgevoegd wordt. Volgens mij moet ik dat eerst ergens instellen voordat ik naar DR en expo moet.

Ook jou rudder 120 geen expo en elevator op 80-20 zegt mij niets.
Ik neem aan dat de servouitslag van rudder van 100 naar 120 verhoogd is.
Dat 80-20 is van welke functie/naam?

Sorry, ik vlieg ruim 45 jaar, maar heli is nieuw voor mij.

Instellingen zijn voor ieder persoonlijke keuzes.
Kan je niet adviseren hoe jij ze moet instellen. Dat moet je zelf uitproberen.
Op you tube zijn er wel voorbeelden te vinden en kunnen je wel op weg helpen je zender beter te begrijpen en bedienen.
Op you tube staat dit filmpje hoe je de leds op je mqX kan maken.
rMR4ydneRdo[/media] mQX LED Lights (The Clean Install, How To) - YouTube

Heb het zelf ook zo gedaan.

Mvg.Bernard

Laatst bewerkt door een moderator:
Back