Wat doet de modelbouwer voor dekost?

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door Berto, 30 jul 2003.

1. Vale Ouwe

Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    5 feb 2004
    Ik denk dat je toch wel een unieke ervaring hebt meegemaakt. Gaaf toch?
    Ik mag nog zo'n 20 jaar huisjes bouwen, zal ik je eens bijpraten? :wink:
    Geniet er van.

2. ik ben een brandweerman, ik loop daar ploegendiensten.
    en daarnaast heb ik een mbo-opleiding electrotechniek.

dat doe ik nu een jaar en dat is erg zwaar maar wel leuk.
    als ontspanning doe ik nog maar net aan modelbouw.

groeten bas

3. mjhorenberg

mjhorenberg Guest

Ik ben microsoft developer bij een van de grote detacheringsbedrijven in nederland. Dit houdt in dat ik software schrijf m.b.v. microsoft producten (zoals asp.net, VB, C#).

4. skyhigh

skyhigh

Lid geworden:
    24 apr 2007
    geloof het of niet , maar mijn echte naam is Odin van Oord :D

5. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Vanaf vrijdag 1 juni als software-engineer in dienst bij www.alsi-international.com : ontwikkeling van machines voor het met hoge nauwkeurigheid en snelheid laser-snijden van (o.a. silicium) wafers (6, 8 en 12 inch) in separate dies/chips/IC's.

6. Hans N.

Hans N.

Lid geworden:
    9 feb 2003
    :banana: :proost:

Succes !!

Hans

7. voltmeter

voltmeter Guest

ik heet gerhard en ben 16 jaar oud ik doe ondermeer in elektronica projecten schema's bouwen en maken ondanks me lichte handycap en adhd vecht ik hiervoor en leest al uit een boek elektronica voor dummies en het helpt echt ik ben al een stuk verder gekomen

8. Igor

Igor

Lid geworden:
    19 apr 2007
    Hmm, ik zoek ook een baantje, ben 15 jaar,

ik heb me al voor 2 folderwijken opgegeven, 2x gebeld, en ze zijden allebij, als er iets vrij is dan bellen we wel, dus ik afwachten, en nogsteeds niks,,, (ondertussen ook al allemaal briefjes in de bus gehad, bezorgers gezocht....)

Binnenkort maar eens naar een supermarkt, aleen ik kan nog niet veel werken, vanwege school, en ik mag vrijdagavond niet werken vanwegen mijn leeftijd.... allemaal datsoort dingen, nu verkoop ik rotzooi op marktplaats, en doe klusjes enzo...

Tips voor een 15-jarige???

9. bdoets

bdoets Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    6 aug 2006
    Igor, troost je, jij hebt nog de leeftijd dat je kansen beter worden naarmate je ouder wordt... :wink:
    Bart

10. Igor

Igor

Lid geworden:
    19 apr 2007
    Ik heb daar dus zo'n hekel aan :p

Dan maar auto's wassen, klusjes doen ect...
    maar zo kom ik dus amper aan het geld voor een vliegtuig :p

11. JasperW

JasperW Guest

Leuk idee Berto. :idea:

Ons bedrijf is marktleider op het gebied van SMS en Multimedia centrales. Wij proberen iedere keer weer iets leuks en zinnigs te bedenken wat je met je mobieltje kunt doen en dat verkopen wij aan de mobiele operators. Binnen dit bedrijf ben ik Vice President en verantwoordelijk voor alle verkoop aktiviteiten in het Midden Oosten en Afrika. Ik woon met mijn vrouw en drie kinderen in Dubai, een stad in de Verenigde Arabische Emiraten. 8)

12. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Zo heel onregelmatig mag ik weer voor een uitzendburo werken. Dit is dan veelal voor een 2 tal bedrijv en die mij steeds terug vragen. Op dit moment weer voor Inverdo ( www.inverdo.nl ) Ik schiet daar de nodige pallets en kistjes in elkaar samen met mijn collega's. En nee, dat zijn niet de standaard palletjkes zoals de europallet of zo, maar echte pallets, zoals vandaag eentje van 3050x3000 mm het palletkistje van 5720x2300x3400 mm en dat alles op bestelling en precies op maat. Ook ga ik soms mee om op locatie bij de klant de pallet of kist in elkaar te zetten of alles in te pakken in de door ons gemaakte kistjes.
    Het andere bedrijf is Ekon ( www.ekon.nl ) hier werk ik dan aan de productie band waar we de kunststofplaten of rollen maken.

13. RoY-

RoY-

Lid geworden:
    23 jan 2007
    hallo

ik ben Roy Bos 20 jaar en werk als volmatroos in de binnenvaart op een sleepduwboot

naast me werk ben ik bezig voor de studdy tot schipper

14. Gommel

Gommel

Lid geworden:
    20 mei 2007
    Nou zal mijn bijdrage ook wel doen, ik werk bij een grote verzekeraar in NL als adviseur. Ben met de modelbouw begonnen met autootjes en daarna ben ik op de heli overgegaan.

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  15. Edwin van der Maat

Edwin van der Maat verslagschrijvers

Lid geworden:
    18 dec 2006
    Hoi Alemaal,

Ben sinds 1999 tot nu in Malta, als Technisch Manager bij Medavia Vliegtuigonderhoud Bombardier Dash8, Beech1900, Dornier 328, Casa212 en vele anderen.
    Daarvoor 1990 tot 1999 bij Schreiner Airways in het vliegtuig onderhoud in Nederland, belgie, en Nigeria, Fokker F27, Dash8, Twin Otter en Hs125.
    1989-1990 Luchtmacht, Twente. F16 onderhoud.

Groetjes, Edwin

16. Snitz

Snitz

Lid geworden:
    2 apr 2006
    Hoi,

En ik werk in dierenpark burgers zoo. Wat ik daar doe? Het maken en onderhouden van meet en regeltechniek voor o.a ocean en de bush

17. Wartexx

Wartexx

Lid geworden:
    2 mei 2004
    Ik werk bij praxis wijchen , als medewerker verkoop op de Workshop( gereedschap, verf ed) Vermengen en machines verhuren/verkopen is mijn voornaamste taak.

18. sjoerd

sjoerd

Lid geworden:
    12 okt 2006
    ik werk van vrijdag avond 6 tot zaterdagmorgen 5/6 bij de bakker, :)

Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  19. derosa

derosa

Lid geworden:
    18 jul 2005
    ik ben 43 jaar en werk al 15jaar als theatertechnieker in cultuurcentrum te bilzen.ik ben 31 jaar geleden begonnen met vliegen en ben lid van TMV te Tongeren

20. fabianvzwol

fabianvzwol

Lid geworden:
    26 jun 2006
    Ik doe als bijbaantje vakkenvullen bij de Jumbo. Bevalt me goed, en ik verdien er genoeg mee om mn modelbouwhobby te kunnen bekostigen :)

Deel Deze Pagina