Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Ik heb gedownsized:
7b9e47f98697f9bc70d2fbe5a7998848.jpg

9a67a7b11a528a6da6a782d8aca610df.jpg

86912b374e211364e9cbbfab14b41708.jpg

Full setup met Nano-tech 3s/450/65-90c lipo:
d4b249348d408da89aea3209fe1c285d.jpg

Nou nog vliegen..

Gear:
RotorX Atom Rx122
Rx1104 motoren + rx3020 props
KiSS 18A ESCs
Naze32 acro
Micro minimosd (nog ruzie met Naze)
Frsky D4r-ii receiver
Polulu 1A 5v step-down
10 usd 200mw 32ch vtx van Banggood
Dennisk clover

Alles de-cased, ontdaan van pinnen etc [emoji2]. Alleen de antenneconnectoren moeten er nog ff af...

f546fa4bf0b091a7bf0f28ea93bb81a6.jpg

Afgelopen week een nieuw Dragonlink copter micro ontvangertje binnen gehad wat nog ingebouwd moest worden, alle 12 kanalen in ppm te programmeren, RSSI en full range in een pakketje van 10gram

Eindelijk met de 5" gevlogen

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Work in progress :)

Gisteren begonnen, vandaag niet gek veel gedaan maar ben al een eind.
Hopen dat ie daarna snel werkt maar dat zal nog wel wat gedoe gaan opleveren.

[edit] update foto 17-10-2015:
Bekabeling inmiddels van boven naar beneden weg gewerken. Nu nog onderin alles op maat maken en de Arduino print erin hangen.

[/edit]

20151019_192434.jpg

Laatst bewerkt:
Nice Bruno, wens je er veel plezier mee, maar dat komt zeker goed, ding vliegt echt [emoji106]
Hey Ron,

Persoonlijk vind ik de inimini een te heet gewassen BlackOut (ontwerp van 2 jaar oud). De toegevoegde waarde zit bij de inimini in de PDB en manier van aansluiten van de Naze daarop. En dat ontbreekt..

Je bent volgens mij ervaren genoeg (frezen en vliegen) om boven de gemiddelde frees Chinees uit te stijgen.

Wanneer ga je een eigen frame ontwerpen en maken?

Deze week al gedaan!
Een 5" x frame en een 4" x frame. ( check bouwveslagen)
De 180 mini h is geen blackout Clone en geen inimini Clone.
Dit doe ik voor de lol, niet voor frames op de markt te brengen en ze via shops te verkopen en gekke bedragen te vragen. .
Daar heb ik geen tijd voor en geen zin in..

En even voor de duidelijkheid...wat jij of iemand anders van vindt interesseert me niet!
Dus hou je commentaar voor je eigen.
Ben het wat zat dat al mijn frames clones worden genoemd! Enige frames dat ik echt heb gecloned waren de blackout frames.

Laatst bewerkt:
Trek het je niet aan Roni, jou 180 sized frame is uniek in zen soort, net als jij :thumbsup:

Ik weet hoe lang jij soms zit te tekenen om iets goeds te maken, en dat pdb gedoe is mega flauwe zever.
Probeer anders maar eens aan een reserve pdb te raken van eender welk merk van quad als je de jouwe in de vernieling hebt gevlogen.
Als ik brokken vlieg weet ik waar te zijn, levenslange garantie :yes:

Als een ander carbon frames verkoopt aan de prijs van goud is dat hun zaak, en als ze gecloned worden is dat een dikke zaak.

Deze week al gedaan!
Een 5" x frame en een 4" x frame. ( check bouwveslagen)
De 180 mini h is geen blackout Clone en geen inimini Clone.
Een h frame is en blijft een h frame en lijkt nogal snel op elkaar.
Dit doe ik voor de lol, niet voor frames op de markt te brengen en ze via shops te verkopen en gekke bedragen te vragen. .
Daar heb ik geen tijd voor en geen zin in..

En even voor de duidelijkheid...wat jij of iemand anders van vindt interesseert me niet!
Dus hou je commentaar voor je eigen.
Ben het wat zat dat al mijn frames clones worden genoemd! Enige frames dat ik echt heb gecloned waren de blackout frames.

Hey man, take it easy.. Jouw koper noemt het een IniMiniH en jij reageert daarop zonder te zeggen dat het geen inimini is.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de zoveelste 250 / 180 mini-H wel gezien heb. Die hele hype rond BlackOut was leuk, maar die gozer heeft na de Mini-H nauwelijks ge-innoveerd (de B330/360 als uitzondering). Ik zie veel liever iets niews, zoals een Nemesis (foldable), Tweaker (180 unibody frame), Alien (X frame met FPV), Krieger (Tower), Morphite/Atom (Sub-180).. Aangezien je een prima piloot bent weet je zelf waatschinlijk goed wat het volgende top frame zou moeten hebben. Dus daarom zie ik je liever het volgende top frame ontwerpen dan het volgende miniH aftreksel.. That's all. Maar doe er mee wat je wil.

Edit: ff naar je bouwverslag gekeken, dat bedoelde ik dus. Er is nog geen 180 size X frame op de markt (waar je geen maanden op hoeft te wachten), dat is dus de vernieuwing die ik bedoel. Je stijgt dus wel boven een frees Chinees uit ;-).

Laatst bewerkt:
Back