Precies niet veel goede commentaar over Intermodellbau....alles zo duur.
Vorige woensdag waren een aantal zaken toch te krijgen aan mooie prijzen!
Waar kan vergelijk ik met modellbau Bichler, normaal sterk naar prijzen toe en leverbetrouwbaarheid.
- Ik heb 2x KOKAM 4000mA 3S1P 30C gekocht voor €89/stuk. Bij Bichler wel €125/stuk! Das bijna 30% reductie. Ik heb ze later zelfs zien staan voor €86.
Modellbau-Bichler -- Online-Modellbau-Shop, Versandhandel und Modellbaufachgeschäft
- Servo's Hitec HS81 voor €11.5. Bichler €15.5 => 25% reductie
(reken maar eens dat je er vier koopt voor je vlieger)
- Lader Simprop Intelli Bipower special voor €82!!!, Bichler €95 => 15% korting
- Einzelsender Field Force 9 voor €299 ; In België in de goedkoopste modelshop moet je €350 neertellen !
- Je ziet de nieuwe dingen eens van dichtbij (oa FF10 Futaba)
Zo zijn er waarschijnlijk nog een hoop zaken die ik niet direct opgemerkt heb.
Het is precies of de verwachtingen zijn dat je er alles aan 50% vindt.....die mensen moeten ook nog wel hun boterham verdienen he. En de laatste jaren is door de euro en de vele internetshops (UH) het verschil ook wel kleiner geworden. Maar toch, als je een beetje rondkijkt...ik ga volgend jaar terug (zoals ik al 15jaar doe).
€5 parking: Wij zijn met twee vanuit België gereden met de auto. En toch hadden wij onze parking al terugverdiend alvorens we binnen waren! Hoe? Spreek even de 8 mensen achter je aan en ga samen als groep binnen. €2.5 korting per persoon.
Zo van die reacties van "daar doe ik geen moeite voor" => zaag dan ook niet over de parking!
Voor de mensen die nog gaan dit weekend: veel plezier !
Groeten,
Kris