wat is er gaande in Soesterberg??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben toevallig in Soesterberg bij mijn ouders, en hoorde net dat er een modelbouw gebeuren aan de gang is op het vliegtuig museum. Nu hoorden we de hele tijd een politie helicopter rond vliegen en op het nieuws (nu.nl) staat dat iedereen hun gegevens achter moeten laten omdat er een "ernstig misdrijf is gepleegt" ??

Wat is er gaande??

lees voor<!--END-WG-NOINDEX--><!-- ISI_LISTEN_START_1 --><!-- begin STEP generated content --><!-- pagenr 120 -->17:38 19 Oktober 2008
Kort nieuws binnenland

bullit_sport.gif
Het luchtvaartmuseum in Soesterberg is afgesloten in verband met een zedenzaak. De ongeveer 3000 bezoekers mogen het terrein pas verlaten nadat ze hun telefoonnummer hebben afgegeven.

Ludo

Dit was er loos: nu.nl/algemeen | Duizenden mensen vast in luchtvaartmuseum

(Novum) - Ongeveer 2500 bezoekers van het luchtvaartmuseum Soesterberg zijn ongeveer twee uur vastgehouden op het museumterrein in verband met een zedenmisdrijf. Er is nog niemand aangehouden. Het slachtoffer hoefde niet naar het ziekenhuis. De marechaussee geeft weinig informatie omdat het onderzoek in het museum nog loopt.

Het zedenmisdrijf vond aan het eind van de middag plaats. Direct na de melding van het misdrijf zijn alle toegangspoorten op slot gegaan. De bezoekers moesten hun naam een nummer achterlaten voordat ze weg mochten. De politie kreeg ondersteuning van de marechaussee omdat het museum op militair terrein staat.

Op dit event: Militaire Luchtvaart Museum | Nationale Modelbouw Manifestatie
Nationale Modelbouw Manifestatie

In de herfstvakantie, van 19 tot en met 26 oktober 2008, organiseert het Militaire Luchtvaart Museum in Soesterberg in samenwerking met de International Plastic Modellers Society (IPMS) de 27ste Nationale Modelbouw Manifestatie. Modelbouwliefhebbers komen aan hun trekken in het museum waar diverse modelbouwclubs de kunst van het bouwen van schaalmodellen demonstreren.

Tijdens de manifestatie komen bezoekers alles te weten over het bouwen en het besturen van modellen op schaal. Een groot aantal verenigingen presenteert diverse eigengebouwde en uit bouwdozen vervaardigde modellen van vliegtuigen, schepen, auto’s en andere zaken.

8O:twisted::tank::evil::bad-words::snipersmile:dat toch *Censuur* niet normaal meer? :S
kan een 5 jarig jochie nieteens even zijn boodschap doen zonder dat hij meteen word aangerand! :bad-words:
mag ik een voorstel doen? *zet mij 10 min met de persoon in een kamer*

ok, t is duidelijk,
en voordat dit een uitgebreid scheldtopic wordt doek er toch liever een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back