wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Voltage en rssi moet je aanzetten via het "nieuwe" instelmenu op de minimosd. Dus niet meer via de pc. Het is het menu waar je ook items kan verplaatsen en aan en uit kan zetten.

Ff snel.

Moet nog beginnen met deze OSD.
Staat er ergens een goede handleiding of website online?

Of moet ik het doen wat op de onderstaande site staat.

Heb deze
MinimOSD w/ KV Team Mod v1.0

Daar staat dat je voor de accu spanning ergens midden op je printplaat moet gaan solderen. Moet vast makkelijker/beter kunnen toch?

10-11-2013_12-26-32_am_1.jpg

Ah oke via Batt 2 krijgt hij zijn 12V input binnen.

Staat op de site ook voor programmeren heeft ie altijd 12V nodig.
Lijkt mij normaal niet nodig en een hoop gedoe aan gezien je die pinnen niet persee hoeft aan tesluiten als de voeding voor je cam e.d al buitenom loopt.

Pfff zal wel weer een tijdje lezen worden om er achter te komen hoe dat ding werkt.

Laatst bewerkt:
Ligt volgens mij aan de versie die je hebt, die ik gebruik heeft geen 12v meer nodig, ook niet om te programmeren.

Jammer dat je niet in de buurt woont: morgen worden er 2 "on site" in elkaar geknutseld voor een MCOL member

Echt super handig

12V? Nee niet nodig, alleen USB en een ftdi adapter. De lipo sluit je aan om het voltage te meten via de Naze naar OSD

Gisteren gelijk besteld bij het uitkomen, 5 keer kiss esc 12a voor de mini h en 5 x 18a voor de flip 260
Eerst testen met de naze32 dan mischien de flip 260 voor test naar multiwii met nanowii en kijken wat oneshot doet in performance

4S cobra setup, 20A esc met optie voor 6 inch props tzt, ik wil ze ook wel voor mijn mini spider gebruiken dus daarom 35C, anders heb ik nog meer verschillende lipo's.

Een witte? Even wennen aan de kleur weer. Maar wel mooi! Spuit je de Mobius ook nog in kleur?

Een fatshark 5.8 module gekocht... Kunnen we straks weer wat zien door de Dominator.

Heb nog ergens een spuitbus plastidip liggen, ik zal eens testen of dat goed gaat, verder nog wat esc's zoeken, die nieuwe 18A versie bij Flyduino lijken me ook wel goed op deze passen.

Iedere keer wat bestellen, dan wordt het vanzelf wel een vliegende multi, eerst die andere maar, dan wordt er hier iemand erg blij, ik denk dat hij gaat flippen....;)

Hahaha ben benieuwd maar tot nu toe mijn favoriete frame die flip 260 :)

Mobius Dippen? Beter spuiten: Uit elkaar halen/Schuren/ ontvetten / spuiten

Er zit een raar laagje op dat moet eerst weg

Ik bestel wel een 2e behuizing dan, is makkelijker bewerken.;)

Verder net nog een wide angle mobius op ebay besteld, dan kan ik kiezen tussen die en de gewone.:p

Back