wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede spullen kosten meestal wat meer,als je zeker weet dat het een serieus blijvend iets is zou ik adviseren altijd voor kwaliteit te kiezen...doet eventjes pijn maar heb je nog lang profijt van!
Net als deze mooie lader van @monoblock...hoort bij de basis van je hobby :D

Brievenbus zat vandaag goed vol:
2014-11-22092716_zpsb430996c.jpg

8be48241-1af5-4065-8850-a287ad68da5d_zps5a3aa2af.jpg

Helaas nog niet vol genoeg. hk werkt niet mee. 1 Item in backorder, daar krijg je de melding van (was nog niet tijdens bestellen) dan wordt er netjes gevraagd wat er mee gedaan moet worden item annuleren, hele order annuleren of wachten. Jammer alleen dat als je het item annuleerd je alsnog een dag extra vertraging hebt. Naja, mrp leverde wel lekker snel.

Die Clovers zijn binnen een dag te leveren door @Dennisk

Zonder dopje naar supergoed

Vandaag maar eens escs bestellen en een paar reserve motoren. Gisteren een motor kapot en de escs vertrouw ik niet meer.

En een supersterke versie van de Flip260 ontvangen: een test exemplaar !! binnenkort maken we een verslag (samen met Devi31)

Dat zou top zijn, die huidige middenplaat is waardeloos. Bovenplaat is prima zoals die is, daar zou ik niet snel wat aan veranderen. De afwijkende maat boutjes zouden van mij wel gewoon metrisch en torx mogen zijn, de huidige kunnen niet veel hebben. Nylon zoals bij de BO zou ook kunnen.

GoPRO Protection Lens
Super voor je dure lens te beschermen !!

Aangezien je niet de GP-Case op je miniH kunt bouwen
heeft de Lens Protection me al een paar X me Lensje gered
geen overbodige Luxe dus :D

[mod]Ook hier geen reclame aub[/mod]

OK .. Excuses :)
vond de sticker best mooi wat ik erbij had gekregen toen ik het Kocht

Laatst bewerkt:
Back