wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Niet vergeten om ze even goed te inspecteren op tin-bolletjes voor je ze aansluit ;-)
Yup. De nieuwr v1.1 versie schijnt betere QC controle te hebben, maar alles wordt nagekeken.

De krimpkous van de ZTW leek niet zo strak maar dat was die wel.

e47980d847a94a5a80d6befcc10ff8de.jpg

e66dea0389f215938348c993c68d6399.jpg

Hier zie je het inderdaad dat ze veel smaller zijn :)

Draait daar blheli op of simonk?

Yup. De nieuwr v1.1 versie schijnt betere QC controle te hebben, maar alles wordt nagekeken.

Hier zie je het inderdaad dat ze veel smaller zijn :)

Draait daar blheli op of simonk?
Blheli en ze zijn makkelijk te herprogrammeren. Helaas ondersteunen ze geen active Braking, dat zou helemaal top zijn.

BLHeli staat er op. [emoji4]

Blheli en ze zijn makkelijk te herprogrammeren. Helaas ondersteunen ze geen active Braking, dat zou helemaal top zijn.
Blheli is tegenwoordig aan het winnen van simonk inderdaad!

Dat er geen active breaking ....is wel jammer!

Lijken qua formaat wel op de Plush ESC's :)
Denk dat er daarom ook BLheli op staat.

Yup...plush inderdaad.

Maak de krimpkous maar eens open moost en zul je zien dat het een rood printje is :D.

Ff wat dingen gekocht ben jarig geweest dus geld is binnen.
Een turnigy 9x met fr sky overgekocht van een forum lid
Een frsky dr4ii
En blackout trillings dempers om de gopro trillings vrij te monteren

Yup...plush inderdaad.

Maak de krimpkous maar eens open moost en zul je zien dat het een rood printje is :D.
Ik heb ze (nog) niet gekocht, maar ik geloof je graag. Dan zou er een Silabs chip in moeten zitten. Die rotorgeeks ESCs kunnen behoorlijk wat vermogen aan, getuige de tests:

Laatst bewerkt door een moderator:
Kunnen de blue series/afro/ztw ook, maar heb zelf ook het idee daf die plush hardware wat robuuster is op een of andere manier.
Die fets wat erin zitten zijn wel wat trager dan die in blue series / ztw / afro.

Yup...plush inderdaad.

Rood printje inderdaad, kan bij de motordraden naar binnen kijken, ik heb geen grote krimpkous meer dus ik ga ze niet open maken voor een foto[emoji6].

Volgens mij zijn er iets van 8 grote leveranciers voor ESC's die 90% van de hobby markt toeleveren. het is bijna allemaal OEM.

Ik vermoed dat er wel een aanpassing is gedaan tov de 'standaard' Plush regelaars en dat is dat de EMF sense capacitors verwijderd zijn.

Wel makkelijk trouwens dat je ze kunt programmeren via die servo stekker. Welke programmer gebruik je hiervoor Mark?

Voor BLheli heb ik nog niks aan apparatuur. Maar schijnt via arduino te gaan of met USBASP via arduino, of via een speciale tool (die die moost linkt :) ).

Staat er ook ergens wat ze eraan gemodificeerd hebben?
Misschien enkel de connector en blheli software?

Ben benieuwd wanneer hobbyking met KISS/clone regelaars gaat komen :)

Back