wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Net iets nieuws ontdekt voor m'n Octo.

Foxtech Pivot Landing Gear

Omdat de Gaui 840H Folding Landing Gear, die ik begin Februari had besteld, er nog steeds niet zijn, heb ik gelijk maar 2 "pootjes" besteld.
Voor $300.- zeker niet veel geld en de moeite waard om uit te testen.
De 3 poten van m'n Ironman 1000 bevallen me namelijk helemaal niet.

Groetjes,

Jordy

Net iets nieuws ontdekt voor m'n Octo.

Foxtech Pivot Landing Gear

Omdat de Gaui 840H Folding Landing Gear, die ik begin Februari had besteld, er nog steeds niet zijn, heb ik gelijk maar 2 "pootjes" besteld.
Voor $300.- zeker niet veel geld en de moeite waard om uit te testen.
De 3 poten van m'n Ironman 1000 bevallen me namelijk helemaal niet.

Groetjes,

Jordy

kijk eens op mijn site...daar heb ik het gemaakt voor een tarot..
Slotracers.nl | Slotracen, multicopter en CNC frezen

Heb je een foto van die f330 hexa? Je hebt niet toevallig de tekening van de platen digitaal? (ik wil een f330 quad gaan ombouwen naar een leuke kleine hexa)

De f550 krijg je geen spijt van, ik vlieg er 2 FPV:)

Hoi Alex, nee ik heb ze niet digitaal maar het is gewoon de hexa van MYRC.

Deze dus, ik kan je wel foto's mailen die ik in het filmpje heb gebruikt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, omdat je hem f330 noemde, dacht ik dat je f330 armen had gebruikt, vandaar mijn interesse:)

:(:( Phantom 2 weer retour leverancier. Potmeter van de tilt voor de gimball werkt niet. Is plat gedrukt op de print. Werkt echt niet meer. Slechte QC van DJI. Bij calibreren merkte ik dat hij niets deed. Krijg nu een hele nieuwe zodat serienummers etc ook allemaal blijven kloppen.

Ja maar hij wilde niet alvast een nieuwe opsturen. Ik vroeg er nog om maar hij wilde eerst de andere binnen hebben. Ik begrijp het wel maar wel jammer.

Kreeg via de mail het RMA papiertje die ik direct op de doos kon plakken. Afgeven bij het postkantoor en morgen hebben ze hem in huis. Morgen ik een nieuwe terug gestuurd krijgen en woensdag dan in huis. Gimbal en wat extra cadeautjes (trainingsset, nekkoord en propbeschermers) hoefde niet retour.

Voordeel van in NL kopen :)

Ok, omdat je hem f330 noemde, dacht ik dat je f330 armen had gebruikt, vandaar mijn interesse:)

Owhh zo :-) mja lijkt mij niet zo heel moeilijk om de armen van een Dji F330 op een hexa frame te zetten toch ? Je pakt een F550 frame, effe overtrekken, verkleinen en frasen maar toch ?

Fatshark Lipo met oplaad kabel voor de bananen plug.
Eindelijk iets wat standaard past en internal resistance van de Lipo die ik gebruikte werd me iets te snel te hoog.

Dominator binnen.. En nee ik heb niet gewacht op de HD. Die is mij nu nog een beetje te duur :)

Wat vind je er van tov de teleporter? veel groter beeld ivm verschil in fov? aangezien de predator v2 dezelfde fov heeft ben ik wel benieuwd naar het verschil.

Het is ietsje groter maar geen schokkend verschil. Wel is de beeldkwaliteit beter. Dus meer details zichtbaar. Ik kan er pas heel veel over zeggen als ik er ook mee gevlogen heb.

Back