wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

welke buzzer is dat?

TMB12A05.

Ik heb hem mee besteld bij het Naze32 bordje maar het is feitelijk gewoon een 5 volt actieve piezo zoemer. Die haal je bij de meeste electronicazaken voor minder dan een euro.

Het mooie van de Naze32 is dat je al 2 pinnen hebt voor een buzzer en dat je feitelijk alleen nog maar het luidsprekertje nodig hebt. De aansturing zit al op de flightcontroller.

x2006510150006213-1.jpg.pagespeed.ic.X02hLZXK_T.jpg

Op de acro alleen autolevel, op de volledige ook altitude hold (niet heel accuraat) en kan je ook een gps aansluiten (miss kan dit ook wel op de acro, maar dat weet ik niet zeker)

Op de volledige versie zit naast barometer ook nog een kompas op het bord. Deze is bij multicopters nodig als je een gps module wilt installeren.

op de acro kan je ook gps aansluiten als je met PPM werkt. Op de volledige naze kan je althold nauwkeurig krijgen door de baro af te schermen, scheelt een hoop

op de acro kan je ook gps aansluiten als je met PPM werkt. Op de volledige naze kan je althold nauwkeurig krijgen door de baro af te schermen, scheelt een hoop

Je kunt gps best aansluiten maar je kunt hem volgens mij verder niet gebruiken. Misschien een logbestand maken maar niet navigeren.

Doordat een multicopter stil kan hangen heb je een compas nodig om de juiste richting te bepalen. Aan alleen de gps positie weet de flightcontroller nog niet welke kant de neus op staat. Bij dji gps antenne zit het kompas erbij in gebouwd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt voor de prijs van een acro een 'volledige' witte versie zonder baro maar met kompas en een foutje in jet uiterlijk ;-) Mocht je ooit GPS willen.

De 11e een Fatshark Teleporter V3 set besteld voor op de quad.. Maar dat gaat nog wel even duren.. Geduld oefenen dus..

2014-03-14 10:40, Dispatch Pre-Alert 13/03/2014, MPC PMIH (KLIA)
2014-03-17 22:33, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)

Kon je beter fedex nemen was hij er in 5 dagen;-) ja die is veel duurder maar wil je dat je videobrill lang er over doet en op een grote bult gegooid word?;-)

Ik had er geen rekening mee gehouden dat er een lipo bij zit en dat hij daarom via Malaysia Post gaat. Normaal heb je met 10 dagen je rommel wel binnen anders..

Met lipos gaat die toch altijd via swiss freipost? Mijn Malaysia pakketje duurde ook tergend lang, maar Post Fiji was het ergste :( Besteld op 20 December, binnen op 17 februari :(

Volgens mij heeft Hobbyking recentelijk dat weer veranderd omdat er klachten waren over de levertijden.
Sowieso koop ik lipo's alleen nog in hun EU warehouse.

De eerste pakketjes die ik met malaysia post kreeg waren er binnen een week!

Nu moet ik alweer veel te lang wachten...

Meeste bestellingen via bijvoorbeeld Banggood (China Post) heb ik sneller dan HK. Dat komt omdat die Chinezen binnen 24 uur je spullen op de post gooien. Bij HK hebben ze vaak 3-4 dagen nodig je spullen in te pakken.

Ik kan weer een weekje vooruit :mrgreen:

Eerst even wat dingetjes afronden en dan weer voorraadje aanvullen.

Vandaag nog even een buigmalletje voor de 5 blads antennes gemaakt. SPW malletje was net te groot. Nu wat meer speling om te tunen. Eerste 2 zitten al aardig in de buurt zag ik net. Even wachten tot de epoxy is uitgehard en de verf droog is. Dan weet ik het definitief.

Afgelopen week ook 3 regelaars uit HK NL warehouse ontvangen. En hopelijk nog eens de tijd om ze op mn tri te solderen.

Vandaag ook 8x4,5 props besteld.
8" x 4,5 propeller set van 2 zwart - propellers

Nice. signeer mij ook maar voor een "golden forrest edition" als de testen klaar zijn, en ze goed zijn bevonden! Leuk voor op me mini!. En wellicht ook op me phantom2

Back