Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2300kv is zo 2013
Mooi Frame!!
Waar heb je dat vandaan?
Vr Gr E
En niemand vind het leuk voor die jongen hij is trots op zijn motoren snap dat dan anders zet hij het niet neer. Wel de tendens tegenwoordig van de club garage vliegers om alles wat zij doen als maatstaaf te zien
Ik zeg dat niet, omdat ik vanuit ga dat hij weleens eerder ergens op het forum heeft gelezen dat het in Nederland beschikbaar isMoet ie toch lekker zelf weten Boris ieder voor zich. je had ook neer kunnen zetten: leuk man goeie motoren zal lekker vliegen, wist je dat je ze ook in Nederland kan kopen zonder invoerrechten, bij dat bedrijf uit die plaats.. kijk daar heeft het forum wat aan. Daar is een forum voor. om elkaar te helpen met zinvolle informatie
Dat was eigenlijk niet eens een serieuze opmerkingEn waar om moet je 4s hebben om mee te doen???
je had ook neer kunnen zetten: leuk man goeie motoren zal lekker vliegen, wist je dat je ze ook in Nederland kan kopen zonder invoerrechten, bij dat bedrijf uit die plaats.. kijk daar heeft het forum wat aan. Daar is een forum voor. om elkaar te helpen met zinvolle informatie
Ik denk dat ik ook nog wel eens bij rotorgeeks ga bestellen:Waarom zou het sarcastisch zijn?
Misschien zie je de totale picture niet lucbis. Misschien heb ik aan markjuhh al 6 maanden geleden aangegeven dat ie voor cobra moest gaan ipv zijn huidige 6euro hobbyking motortjes. Dat wou die toen niet echt geloven.
Het schijnt dat de 2300kv cobra's net als sunnysky's ook goed op 4s kunnen icm 5040props. Ik denk dat bij veel races zijn skills belangrijker zijn dan vermogen als je wilt winnen.