wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Moet ie toch lekker zelf weten Boris ieder voor zich. je had ook neer kunnen zetten: leuk man goeie motoren zal lekker vliegen, wist je dat je ze ook in Nederland kan kopen zonder invoerrechten, bij dat bedrijf uit die plaats.. kijk daar heeft het forum wat aan. Daar is een forum voor. om elkaar te helpen met zinvolle informatie

je moet wel alles lezen dan ;)

zie post #3322

Zijn we klaar nu wat gaan die limbo's door zeg Rotterdam toch andere mentaliteit

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn we klaar nu wat gaan die limbo's door zeg Rotterdam toch andere mentaliteit
Maar ik snap de ergernis bij anderen :D. Hele discussie was eigenlijk niet eens nodig geweest, want hetgene wat jij voorgedragen had was al genoemd ;)

Nu allemaal weer over aanschaffingen :D

Heb 3 lipos bijbesteld en wat XT60 connectoren. Mijn laatste 2 XT60 connectoren waren aan mekaar gesmolten na 4 minuten full throttle op 6S :(

60 wordt toch gebruikt voor amerikaanse en niet voor pal kan je hem volgens mij beter op 50 zetten heb je meer om bij te snijden

Knap gevlogen ik zou het niet durven met een gopro zonde van het geld als hij stuk is..... respect

Waarom gebruikt iedereen tegenwoordig eigenlijk een gopro ipv mobius?

Ik zou juist zeggen dat de mobius beter zou zijn omdat ie lichter en compacter is. En niet zo duur als je 'm kapot vliegt :p

Waarom gebruikt iedereen tegenwoordig eigenlijk een gopro ipv mobius?

Ik zou juist zeggen dat de mobius beter zou zijn omdat ie lichter en compacter is. En niet zo duur als je 'm kapot vliegt :p
Beeldkwaliteit. Alhoewel sommige mensen de GoPro ook gebruiken om hun CoG goed te krijgen [emoji2]

Back