wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Als Sinterklaas niet langs komt en de kerstman wellicht ook niet dan moet je zelf maar weer op de buy button drukken.

Nieuwe Mini H 6"
2000kV cobra
20A ZTW ESC
En wat 5 en 6" props en stukkie 2.5mm2 kabel.

Eens zien waar dat heen gaat :)
Cool man :D. Ik heb mijn hoop ook op de kerstman gevestigd :(

Supermooi ding! Ben benieuwd wat je er van vind.

Ik heb ook maar even m'n winterdepressie weggeklikt, en er ook 1 besteld... hopelijk ligt hij snel op de deurmat:D want Mini micro FPV is the next big thing deze koude wintertenen-winter.:xmas:

FPV'en kun je nu echt overal. Snel binden aan je Spektrum TX... en Hoppa.. gaan met die banaan;)

Nou, de standaard 150mah lipo's die ik erbij heb (van mijn andere nano qx's) die hebben er wel moeite mee, gas dicht en daarna weer opvangen gaat niet altijd goed, trekt toch iets meer stroom en natuurlijk is dat ding weer wat zwaarder.. die standaard 150mah is ook 25c, op die 150mah 45c die je erbij geleverd krijgt doet die het net iets beter..

Ondertussen ook maar wat andere lipo's erbij besteld om te kijken of ik iets langer door kan, 300mah.. maar dat is al ff terug en ik kan ook niet meer vinden waar ik deze besteld had :eek:

<edit>

Toch nog gevonden, bij oversky.com gekocht dus..
Maar ik denk dat ik ook nog wat 45c erbij haal voor iets meer punch.. zeker met mijn 1x "CL-0615-14 - NanoQX Motor Set, 6x15mm coreless (fast) - 4 pcs / EU Warehouse" die ik gehaald heb bij Micro Motor Warehouse, dan heb je echt een mini raket..

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een Futaba zender gekocht, want ik denk niet dat de kerstman komt dit jaar, zeker niet als het niet gaat sneeuwen.

@Dennis je staat bovenaan mijn lijstje van nieuwe aankopen zal je binnenkort even mailen voor de bestelling.

Van het weekend besteld, gistermiddag verstuurd en nu al in huis:
2b0968ae11f4602a73edf011b107bfde.jpg

Helaas hebben ze een fatshark 250mw VTX meegestuurd ipv de Fatshark Nextwave 5.8ghz VRX, maar de komende twee dagen kan ik toch niet vliegen.

Ook een 5v UBEC mee besteld bij ElectronicaRC. Allemaggisch wat is die lekker klein:
62b3b56184da7399170d8e066b4b9ca5.jpg

Een loc8tor. Die "tag" kan op je multirotor of wat je maar wilt kunnen vinden en is niet afhankelijk van stroom van de lipo (itt telemetrie of pieper). Als het goed werkt is het een ding dat ik eerder had moeten hebben.
41oSGP4-LhL._SX425_.jpg

Zoooo die zijn duur man heb ik ook naar gekeken
In reactie op mijn post? Ik betaalde €62,75 incl verzending vanuit GB (en paypal valuta toeslag). Als ik daarmee m'n flip260 wel terugvond vind ik dat niet duur ;) ik had een goede indicatie waar ie neer moest zijn gegaan maar hij lijkt verdwenen te zijn.. Misschien was ie toch in een sloot terecht gekomen en dan heb je er niets aan (ookal maak je het waterdicht) want ik begreep dat het op 2.4g werkt, wat voor zover ik weet niet door water gaat. In standby zou die niets uitzenden dus video of besturing op 2.4g zou er geen last van moeten hebben.
Ik probeer het maar gewoon voor het geval het weer eens tegenzit met zoeken :)

In reactie op mijn post? Ik betaalde €62,75 incl verzending vanuit GB (en paypal valuta toeslag). Als ik daarmee m'n flip260 wel terugvond vind ik dat niet duur ;) ik had een goede indicatie waar ie neer moest zijn gegaan maar hij lijkt verdwenen te zijn.. Misschien was ie toch in een sloot terecht gekomen en dan heb je er niets aan (ookal maak je het waterdicht) want ik begreep dat het op 2.4g werkt, wat voor zover ik weet niet door water gaat. In standby zou die niets uitzenden dus video of besturing op 2.4g zou er geen last van moeten hebben.
Ik probeer het maar gewoon voor het geval het weer eens tegenzit met zoeken :)
Ik betaalde ook zoiets. Zitten twee receivers bij voor op je multicopter. Werkt goed op korte afstand, maar gelukkig nog niet nodig gehad.

De batterij van de handunit loopt bij mij wel snel leeg, dus daar heb ik normaal een papiertje tussen zitten als ik hem niet gebruik.

Ik kon ook de verleiding niet weerstaan ;-) en ook nog wat extra propjes voor de QAV mee besteld :D
full

Toch best sneu als je bedenkt dat al die kleine chinese kindertjes stukjes van die 6x4,5" props moeten afknippen om voor HQ 5x4,5 te kunnen leveren....

Back