Dat gaat dan een wensenlijstje worden dat niet met de praktijk te maken heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe mn best om de economie draaiende te houden.. Maarja foutieve fabrieksproducten heb je niet in de hand he
Met de McpX kun je het cp vliegen goed onder de knie krijgen. Is toch weer wat anders dan de 120 sr die je nu vliegt. Als je boven gras vliegt zijn de eventuele crash kosten met de McpX te verwaarlozen.
Negen van de tien keer is het de heli weer recht op zetten en verder gaan zonder schade. Ook kan de McpX de nodige wind verdragen (verbaast mij iedere keer weer)
Maar goed als geld geen probleem is kun je ook voor een 450 size CP heli gaan. Alleen brengt dit wel weer wat meer gevaar met zich mee door zijn grootte.
Succes met het maken van jou keuze.
mvg. Freddie
- Master CP Tail motor
- Master CP Main motor
- Master CP tail gears
- Master CP bearing set
- Super CP diverse spare parts voor een voorraadje ( servo's / gears / frame / swash / head / shaft )
En weet iemand waar ik hier in NL nog leuke bit-setjes o.i.d. kan vinden met sizes zoals inbus 0.7mm ?
Dus echt inieminie formaatje zeg maar..
2 lipos 6s 3300 mAH 30 C voor de Blade 500X
maar wat is weer,
alle cellen op 3,8 volt +/- ok,
maar bij een lipo een cel op 2,8 volt ?????
wat doen, terug of proberen te laden en vliegen ??
en wat is met garantie ... iemand een idee
bedankt, Heli-Uwe
jammer dat zo iets gebeurt bij de dealer in de straat,