wat moet ik kopen?

Wat vind je leuker?
ze kunnen beide ruw terrein aan. maar monster truck staat hoger dus makkelijker. maar hij zal wel vaker omvallen of omrollen dus moet je er de hele tijd heen lopen.

Waarschijnlijk kan niemand je hiermee verder helpen. jij moet de keus maken.

:cool:

Truggy of Monster truck lijkt mij de beste keuze. Heb zelf super veel plazier met mijn 1/8 Kyosho MADFORCE en een stuk of 10 ''1/8'' monster trucks. Ik zou zeggen kijk eens naar een Kyosho Madforce of HPI Savage.

En anders even zoeken naar wat truggies. Buggies rijden het beste op een vlak-offroad veld met wat hobbels. Met truggies kan je al op groffere ondergrond en komen makkelijker door gras door de grote wielen en zijn zeer stabiel. Met monstertrucks kan je vrijwel overal bashe waar je wilt maar rollen natuurlijk een tikje sneller om omdat ze hoger zijn.

TIP wat ik vaker heb gedaan om het beste van beide werelden te hebben: monstertruck wielen op een truggy met een mooie vintage chevy parma pickup body van ebay voor rond de 14 euro= Monstertruck die niet omslaat maar er super gaaf uit ziet en overal mee te rijden is.

Verder aangezien dit je eerste wagen word? zeker alle sticky's doornemen en een nieuwe wagen kopen. 'gebruikt krijg je bijna altijd problemen van een ander en die zijn niet altijd gratis te verhelpen. Advertenties met wagen loopt maar moet afgesteld worden ect=9/10 keer met versleten motor' Gebruik verder als er problemen zijn de handleiding van de wagen en leer je wagen kennen. Neem de tijd voor het afstellen van je wagentje en je zal super veel plazier beleven met je offroad nitro wagen.

Traxxas e-maxx hpi savage bullet stampede 4x4 2wd goede mermen voor echt ruw terein buggy te laag groetjes don

Voor ruw terrein kan je beter een grotere schaal nemen. Een 1/10 is al heel gauw te laag bij de grond; een graspolletje is dan al te hoog.

Je kan inderdaad beter voor 1:8 gaan,

Als je geinterreseerd bent in een Hong Nor X2 CRT, ik verkoop die van mij, met een extra roller in reserve onderdelen erbij. De extra roller is gebruikt en uitelkaar gehaald voor onderdelen (nog in goede staat), de roller zelf is 7 wedstrijden oud, onderlaatst helemaal uitelkaar gehaald & alles wat slijtage vertoonde vervangen.

Ik heb zelf diverse auto's gehad. Voor ruw terrein had ik ooit een Savage Flux gekocht, maar deze was zo krachtig dat deze daarom te snel om viel.

Uiteindelijk een Rustler erbij, super goede grip, maar niet echt een professionele auto.
Daarna een Vorza Flux aangeschaft en dit is voor mij voor ruw terrein de beste auto.

Ik jou geval, je zoekt naar Nitro, zijn deze ook wel vette auto's:
Trophy Truggy 4.6 (zeer krachtig en snel, ook een goede grip) Heb nog steeds spijt dat ik deze verkocht had.

Hpi Bullet ST (ook krachtig, snel en een goede grip). Heeft wel wat mods nodig ivm gebrekkigheden, maar misschien dat de nieuwe versie wel goed is.

Traxxas Revo 3.3. Al ik ooit weer een volgende auto zou moeten kopen, zou het een Revo worden. Super stabiele bak! Prachtig geluid. Stabiele motor en veel spares voor verkrijgbaar.

ik heb de HPI Bullet MT Flux, dit is een goede auto(vind ik).
het is een 1:10 en hij kost rond de 400 euro, maar dan heb je nog wel een accu en een lader nodig.

Back