Psygho (Emil)
Forum veteraan
Kan ook een e-pc zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sommige toepassingen hebben veel geheugen nodig.wat heb je aan 64gig geheugen ?![]()
In tegenstelling met wat ik hier allemaal zie zet ik mijn oudste pc neer.
Compac 486 sx
100 mHz processor
1024 kb werkgeheugen
20 mb harde schijf
interne geluidskaart en videokaart met gedeelde geheugen
zwart/wit monitor 12"
Linux os
Deze heb ik staan als een soort mailservertje.
Ook nog draaiend, comodore C64 en amiga 500 en 1200.
en een recente 17" laptop, recente standaard pc en een 7" android tablet.
Zo genoeg info voor de inbrekers gilde
Groetjes Ton...
Mijn oudste staat bij mijn ouders op de zolder:
Atari 1040 ST met monochroom monitor van 1986 in nagenoeg originele staat. Alleen een keer een paar electronica onderdeeltjes vervangen om de voeding te repareren. Dat koste me toen iets van Fl 5,25. Een nieuwe voeding had me anders Fl 150,- gekost.
We zeggen niet dat die echt oud zijn. Hoewel er best veel zijn die dat tijdperk niet hebben meegemaakt.Noemen jullie dat oud????
Ik heb hier nog ergens een atom Acorn liggen. Geen HD, geen monitor, maar aansluiten op de TV, Oude cassette recorder om de software op te slaan en vanaf te werken. Wilde je meer geheugen dan moest je er meer geheugenchipjes in pluggen a 10 gulden per stuk........... Je kon dan komen tot iets van 516 kb of zo.
Ohja, hier slingerd ook nog een oude laptop rond met een 386 proccesor en windows 311 voor workgroups erop.................. Die is zelfs sneller dan mijn moderne pc's en laptops. helaas draait de moderne software er niet meer op............
Ik heb de mijne nu al 3 jaar en weet bij god niet wat er inzit, houden jullie dat allemaal bij ?
Downloaden met je smartphone doe je meestal gewoon via Waifai!Ja hoor, de beste specs met je HD smartphone, doe er dan ook een HD films mee downloaden dan?
Gaan we daarna een topic openen wie de hoogste telefoonrekening heeft.
geen van die allemaal, het is een Acer jonguh!!!ach joh samsung/htc/fagberry ...
gewoon sony ericsson xperia haha