Nog even een leuk grapje in de blanks gemaakt ( met veel hulp vaan een maatje, 3d tekenen is nieuw voor mij) Ook een cilinder geprint om het lood te zekeren als ik met ballast ga vliegen. Deze zit verlijmd voor in de neus.
Inmiddels is de productie van de WazzUp langzaam op gang aan het komen. Er is al een serie modellen onderweg naar de US. En momenteel wordt er serie gemaakt die mijn kant op komt, hieronder de eerste 2 Zeer waarschijnlijk zal de WazzUp rond februari/maart in de verschillende webshops beschikbaar komen. Mocht je interesse hebben, dan kun voor die tijd ook mij benaderen via PB.
De kwaliteitscontrole bij TJIRC is de komende levering van eind november aan doen ze zijn iig op tijd voor onder de kerstboom Twee stuks van deze serie zijn voor eerste echte klanten binnen het MBF (de andere 2 zijn voor het ontwerp team) En eigen kleuren zijn, na goed overleg, ook mogelijk (zie linker vleugelset)
Vandaag kwam een meneer met een baard mijn kerst-kadootje brengen... ziet er super-strak uit en heel blij met de custom kleuren. in Januari even de motor en servo's er in sleutelen, daarna eens spelen
De eerste van 3 WazzUp’s in Hongkong heeft zijn luchtdoop gehad. De eigenaar is zeer tevreden over de vliegeigenschappen en kan niet wachten om de kist met vol ballast te vliegen
Vrijdag op Langevelderslag is een mooie gelegenheid daarvoor. 6 Bft WNW. Wanneer je komt ben ik er ook.
@wvr, ben je zo ver? Morgenochtend is het op LVS ideaal, lijkt me, tot 13:00h rond de 13 m/s dan licht afnemend tot 10 m/s rond 16:00h.
De beste man heeft inmiddels de WazzUp met volle ballast gevlogen en was verrast van de hoge snelheid die de kist kan ontwikkelen. En de kist vliegt dan nog strakker, wijkt niet in de bochten en haarfijn te controleren.
De vleugel is klaar en getrimd. Ik heb de afdekklepjes laten printen, de bijgeleverde plaatjes zou je kunnen gebruiken alleen moet je die uitfrezen, dat vind ik zelf niet zo mooi. Ik ga nu verder met het inbouwen van de motor.