Henri dan niet, maar voor de rest was er toch een aardige meute van forum'ers aanwezig. Helaas heb je als jury op zo'n dag relatief weinig gelegenheid om eens bij te praten met een ieder.
Hans, ik heb er aardig wat gesproken hoor tussen de vluchten door. En Alex, ik heb donderdag en vrijdag voor Tongeren vakantie, voor de rest werken, ook nu komend weekend. Of dit genoeg zal zijn ? ik betwijfel het maar ik ga het toch proberen, ook nog een vlucht op muziek in mekaar boksen en dan hopen op goed weer. Je komt toch ?
dat weet ik wel zeker, er zijn bij mij de nodige fouten in het programma geslopen. die zijn tijdens de wedstrijd aardig recht gezet, mede door opbouwende kritiek van de jury de 3e ronde was bij mij verweg de beste
Vliegtuigen wegdoen voor bekers? Dacht het niet he.. Thuis wel, maar ik was dus niet thuis.. Waar heb je dat gelezen dan? Ik vlieg niet bijzonder goed ofzo hoor, dat heb je mij ook nooit horen beweren. Ik vlieg nu ongeveer 2,5 jaar en heb nog veel te leren qua vliegen.. dus stel je er niet teveel van voor. Ik meen een ondertoon te bespeuren, dat iemand al dan niet kan vliegen, zegt natuurlijk niets over het kennisniveau he De volgende wedstrijd ben ik er wel weer bij en om juryleden zitten ze altijd te springen (hint, hint)
het goed er nu net NIET om hoe goed je vliegt. LOL inderdaad, Vlissingen had hij ook gevraagd maar dan kan ik niet.
Train maar goed Peter want ik heb een hele week verlof voor Tongeren. Maar voor freestyle moet ik ook nog beginnen ze.Vind maar geen goei muziekjes.
de winnaar cq lokale HELD EN .... ik had hem de eerste schrijfronde bij mij zitten. Ik kan maar denken dat mijn raad geholpen heeft maar eerlijk .... hij deed het van zichzelf al heeeel goed.
Tsja de Tojeiro is uiteindelijk gewoon een Smaragd en als de piloot kan vliegen, is er ook niets mis mee.. vroeg het meer omdat ik die nog niet eerder gezien had, en ik zelf de kleine Tojeiro gehad heb.