Beste B en C vliegers, juryleden en belangstellenden De subcommissie heeft vanavond helaas moeten besluiten de wedstrijd van morgen in Vlissingen vanwege de slechte weersvoorspelling af te gelasten. Wind aan de kust is morgen ZW 6 á 7, regenverwachting 80%. Het zou 's middags wel minder regenen, maar dat maakt de wind niet minder. Er is in overleg met Delta ook een nieuwe datum geprikt: Volgende week zondag 17 augustus. Plaats: weer Vlissingen! Ik hoop jullie volgende week in Vlissingen te zien. Vriendelijke groet, Namens de Subcommissie RB Kunstvlucht, Henny van Loon
ik ben net terug uit vlissingen. het is een juiste besllissing, nog wel even gevlogen maar dan echt tussen de buien door.er stond ook erg veel wind. nu maar hopen dat het weer volgende week beter wordt. ik zal er in iedergeval zondag weer zijn.
Zijn er nog mensen die a.s. zaterdag al willen komen? Weersverwachting is niet veel beter dan afgelopen weekend.... :-(
de voorspellingen voor a.s. zondag (knmi.nl) zien er nu een stuk positiever uit Windje 3, 40% kans op regen.... Dus iedereen tot zondag! Groet WInfried
zover dat ik zondag begreep kun je van zaterdag op zondag kamperen. (hang me er niet aan op) ik kom zondag pas ivm de funfly en bq op mijn eigen club, dus tot zondag
Niet zo ongeduldig Niek, ik zit niet hele dagen achter de pc... Kan wel, maar zoals het er nu uit ziet ben je alleen, ik heb verder nog geen aanmeldingen gehad. gr, Nico
Ok, blijk vanavond keuze te hebben uit meerdere verjaars feestjes, dus dat gaat nog moeilijk worden morgen op tijd op t veld zijn (ghaap)
1 feestje van 120 (2x 60) en 1 van 40, hoebedoelu? Ok, mag wel de jeugd mede bezig houden (Lego-en Yes!) [Denk da tik maar eens een F3A vliegtuigje maak en de figuren oefen ]
geduld jongens geduld ik moest vanacht weer gaan werken. ik ben in de f3a-c op de eerste plaats terecht gekomenen dus ook het kampioenschap op mijn naam geschreven, al moet ik er wel bij vermelden dat henri ook super vloog, zeker als je weet dat hij eingelijk met een wildvreemde kist vloog. de verschillen in de eerste twee ronde waren erg klein, een punt of 3 zo uit m'n hoofd. het moeilijkste was eigelijk toch de zenuwen de baas te blijven. maar goed er zit een stijgende lijn in en volgend seizoen lekker in de b vliegen. de rest vertel ik straks wel ga nu eerst naar bed
Nou vooruit dan maar. Het was een mooie wedstrijddag in Vlissingen, in de C deed de harde kern mee plus één debutant van MVC Midden Nederland, in totaal 7 vliegers. In de B-klasse waren er ook maar zes/zeven vliegers dus we konden héél rustig aan doen en waren toch al om half vier klaar. Heerlijke hamburgers in de pauze, verzorgd door de dames van Delta. 't Weer was goed, de dag begon met een matige wind die echter wel nagenoeg 90 graden cross was, waardoor het toch wel een uitdaging was om op lijn te blijven. Ook was het lastig om het toestel recht te houden bij het inzetten van de spin. In de middag draaide de wind naar nul graden, prima dus, alleen trok het ook aan naar minstens wk 5 schat ik, waardoor het in de derde ronde echt harken was om een beetje netjes in het center en symmetrisch te vliegen. Vijf minuten na de laatste vlucht kwam er een regenbui langs, verder was het droog. In de C is Bert de eerste overtuigend dagwinnaar en kampioen geworden door alle ronden te winnen. Het verschil met hezik was niet groot (minder dan 10 punten verschil per ronde) maar het was wel wel duidelijk dat we met Bert de terechte kampioen 2008 hebben. De daguitslag in de C was gelijk aan de einduitslag: 1. Bert vd Mooren 2. Henri Zikken 3. Nico van Kooten In de B was de eindstand van de competitie: 1. Mark Broeksteeg 2. Johan Zeegers 3. Jan de Hartog Daguitslag van de B weet ik niet meer. Ondergetekende was vierde, zowel op de dag als in de jaarrangschikking. Met een persoonlijk record - mijn twee beste ronden dit jaar gemaakt gisteren. In mijn tweede ronde had ik 202 punten dus er zit nog steeds vooruitgang in. Volgend jaar weer meedoen en wat vaker oefenen .
Voor wat foto's rondom deze wedstrijd zie: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! mvg, Peter Keim
Wij hebben in ieder geval het cub-klassement gewonnen. Wie zouden we van Midden Nederland nog mee zo gek kunnen krijgen?