Weer database errors?

Blijkbaar hebben jullie nog niet genoeg ervaring met het DBM
(DataBaseMonster)
Bij bijna alle berichten die ik post doe ik eerst het bericht aanstrijken en kopiëren, dan kan je na een DBM aanval gewoon "plakken" en opnieuw posten.

Du moment dat ik het idee heb dat het posten/versturen iets langer duurt, doe ik een <ctrl>A gevolgd door <ctrl>C. Met <ctrl>V heb ik de tekst weer terug.

tsja ik heb de hoop allang opgegeven.... dit probleem is al zo oud... gewoon korte narrige berichtjes zo nu en dan maar neer gooien... scheelt mij hele stukken opnieuw typen.

En als je goed op let dan weet je dat Robert bezig is met nieuwe software. Klagen is prima maar de oplossing is blijkbaar niet even in 5 minuten geregeld.

Versie 4 van vBulletin is, zoals gezegd, in de aantocht.

als je beter oplet dan had je al gemerkt dat ik die hoop lang geleden al in de vuilnisbak had gegooid ;) dit probleem loopt al bijna 2 jaar? ik heb dan ook sterk mijn twijfels dat de update alles gaat oplossen maar zoals ooit eerder gezegd we wachten weer af.

Ik moet toegeven, de laatste weken is het bij mij ook regelmatig raak. Voordat ik wil posten kopieer ik eerst maat mijn tekst want ander kan ik weer opnieuw beginnen :confused:. En dan heb ik het niet over een incident maar regelmatig ( dagelijks) dat ik deze melding zie.

Dit lijkt meer op problemen met filesysteem en/of "ulimit" instellingen:

Warning: file_get_contents(/home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/resources/xml/config.xml) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php on line 279

Warning: include_once(/home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/../includes/VBSEO_VB_CONFIG) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo.php on line 17

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/../includes/VBSEO_VB_CONFIG' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo.php on line 17

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php:279) in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_url.php on line 420

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php:279) in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_url.php on line 421

Nog even een kleine update van mijn kant, ik hoop snel over te gaan op vbulletin versie 4. (welke sinds gister op versie 4.20 zit) Hierdoor/hiermee zijn ook een hoop extra plugins overbodig die ook voor problemen kunnen zorgen. Aangezien dit best een ingrijpend verhaal is wil ik dit eerst goed onder de knie hebben voordat ik zomaar de live-database overzet. Ik speel en oefen nu op een kopie van het forum.

Robert

We wachten het af Robert.
Sterkte met de ombouw, ik heb liever iets dat ik kan zien en voelen ipv al die ééntjes en nulletjes die ergens hun werk wel of niet doen.

Moet zeggen dat ik er zojuist weer eentje had. Sinds ruim 3 weken weer een keertje en gezien het aantal uur dat ik hier doorbreng mag ik niet klagen... ok soms is de boel wat traag maar dat overleef ik ook wel :)

forum is al zeker 30 min praktisch onbereikbaar zo traag... is voor het eerst sinds maanden dat ik er weer echt last van heb,

De database errors komen zijn weer terug. Deze week al paar keer langer moeten wachten en/of database errors. En elke keer langer dan de vorige keer.

Regelmatig database error tijdens het plaatsen van berichten via tapatalk als ios . Geeft aan fout met verbinden ,plaatsen mislukt ,maar vaak na een tweede keer alles dubbel

Back