welke buggy 1/8 of 1/10 zou u nemen??

Discussie in 'Electro offroad' gestart door MarderMaF87, 24 sep 2012.

1. Dimi74

Dimi74

Lid geworden:
    15 apr 2012
    Mardermaf, mocht je voorkeur uitgaan naar en HPI Trophy pb me dan even heb nog een hele mooie bijna ongebruikte staan.

2. M Pinkster

M Pinkster

Lid geworden:
    19 jan 2005
    Offtopic.
    Maar niet geintreseert om die teamc buggy te ruilen.tegen een agama A8 evo buggy.?

3. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    Die T8e is de mijne, en ik wil wel weer es wat anders proberen daarom wil ik em (misschien) verkopen.
    Ik heb wel interesse in een agama, alleen als ie orgineel brushless omgebouwd is, maar ik geloof dat die kit nog niet te krijgen is, dus....
    Misschien dat ie binnenkort bij "Te Koop" opduikt, zet ik er een paar fotos bij.
    Ik dacht aan +/- 170 euro voor de roller, met wat bandjes en ongebruikte (wel gespoten) body (kap forward!).
    Alleen dit jaar gereden.

4. Epk driver

Epk driver

Lid geworden:
    2 jul 2011
    Als ik nu nieuw zou beginnen met de hobby. Maar wel de kennis heb die ik nu heb. Dan is mijn Keuze:

HPI Trophy 3.5 buggy

5. M Pinkster

M Pinkster

Lid geworden:
    19 jan 2005
    Die van mij is een nitro..
    Dacht dat die teamc ook een nitro was omdat er een in het te koop gedeelte stond:)
    Neem aan dat je geen nitro rijder bent:)

6. krsk77

krsk77

Lid geworden:
    19 apr 2012
    Kijk ook naar hobao die hebben ook een paar leuke auto's met
    Hobbywing combo's. En hpi trophy buggy flux is zeker een aanrader heb zelf de truggy versie van.

7. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    hobao schijnt de laatste tijd slecht te leveren

8. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Wil je nieuw of 2e hands?
    De SC8e is en 1/8 SC truck en erg mooi maar ook wel erg zwaar. En bijna de enige in zijn klasse (alhoewel HPI er nu bij is gekomen)
    De SC klasse is vooral 1/10 maar doordat het zo licht moet zijn zijn de onderdelen vaak wat kwetsbaarder. Ik ben zelf b.v. om die reden overgestapt van 1/10 SC naar 1/8 buggy en die om te bouwen naar SC zodat de auto weer even groot is als een 1/10 SC truck (maar dan met 1/8 duurzaamheid)
    Wellicht een idee. De RC8e is goed om te bouwen tot SC en dan krijg je in feite een kleine SC8e

9. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Wat je ook koopt, zorg ervoor dat je vlot aan onderdelen kan geraken.

Ken de sterkte van een HPI Trophy niet maar als het in de buurt komt van de vorza baksteen is het sterk.
    Echter heb ik al trophy nitro's zien rijden en die gaan op een circuit stuk bij de vleet.
    Maar vind RTR prijs/kwaliteit altijd wat duur, daarom koop ik ze al tijden niet meer :roll:.

Mocht het een truggy zijn, dan kan ik de mugen truggy van Randywuite die hier te koop staat wel aanraden...

10. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    Hey. Ik ga is wat bekijke bij een winkel.. Ff voele en langs elkaar zette aantal modellen.. Weet nu welke beetje goed zijn.. Dat is al wat.. En de onderdelen wat ze snel kunne lever enzo is ook groot plus punt jah.. Nog een vraag wat kost ongeveer een aantal goeie niet de beste maar gewoon goede accupacks en een mooie snellader? Want rijdt denk 3 accus op in een middag?

Mvg mardermaf..

11. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    beste manier om een auto te kiezen:D

12. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Ermee rijden is nog beter :D. Probeer dat toch zoveel mogelijk te doen :p.

13. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    idd, ik heb weinig auto's gezien voor 400 maar die mt4 monstertruck schijnt super te zijn. daar is ook een buggyversie van alleen geen idee wat die kost

14. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    Ermee rijde valt niet mee.. Haha ik ken nobody met electro offroad wagens.. Ik zoek ook rond de 400 euro kan dus ook 450 480 gaan koste net wat ik tege kom wat wel intressant is..

15. Epk driver

Epk driver

Lid geworden:
    2 jul 2011
    Klopt helemaal een goede onderdelen leverancier is een must!!
    En een 2e hands auto via marktplaats is ook altijd makkelijk als spare

Zelf rijd ik een Kyosho DBX 2.0 zeer mooi, licht (2,5 kilo) en snel (80 km).

16. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    wel grappig dat ie dan in een elektro offroad gedeelte staat;p

17. peter-hht

peter-hht

Lid geworden:
    20 sep 2011
    Ik rij zelf HPI trophy truggy, aangepaste assen want die breken bij springen snel, accu's via HK, snellader ook, goed betaalbaar, alleen moet je ff geduld hebben. Ter overbrugging een paar heir halen, maar de rest bij HK bestellen. verder perfecte auto, vind ik. 4-wiel, ligt lekker vast.

18. SamP

SamP

Lid geworden:
    5 jan 2010
    Kom een keer naar Eersel.
    indoor-rc-modelauto-rijden-eersel

Daar rijden diverse offroad auto's rond

Volgende datum is 20 oktober

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  19. marco077

marco077

Lid geworden:
    15 dec 2011
    Klopt dat er ook een truggyversie van de mt4 g3 is , en deze is zelfs ook nog eens ongeveer €80,- goedkoper.
    Check eens de st-4 g3 .

20. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Persoonlijk als het om een buggy of SC gaat zou ik voor een 1/10 rwd gaat. Maargoed, dat is omdat ik het gewoon erg leuk vind rijden. (De XXX SCB bijvoorbeeld vind ik erg gaaf. qua rij-eigenschappen en qua looks vind ik hem fantastisch. echter moet die zich qua kwaliteit nog wel eerst bewijzen, zo lang heb ik hem nog niet. :D )

In ieder geval moet je een auto nemen waarvan het chassis je aanspreekt als je hem in de hand hebt. wielen en kappen zijn makkelijk te vervangen. Ok qua wegligging kun je verschrikkelijk veel aanpassen an elke auto. (demper olie en veren doet al erg veel bijv.)
    Dus ik kies m'n auto's meer door de opbouw van het chassis. (daarom heb ik m'n E-Revo ook nog steeds. vind het chassis gewoon een mooi ding. :D ) Hoewel er genoeg auto's zullen zijn die beter rijden, of steviger zijn. (mja, heb in 3 jaar nog steeds bijna geen schade gereden op 6s Lipo, dus op zich kan ik niet klagen. )

Deel Deze Pagina