welke buggy 1/8 of 1/10 zou u nemen??

Discussie in 'Electro offroad' gestart door MarderMaF87, 24 sep 2012.

1. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    Eersel daar ga ik wel kijke daar ben ik dagelijks.. had het ook al gehoord ja maar wist niet waneer het was.. Had gehoord dat je nu de hele sportzaal tot je beschikking hebt..zijn daar alleen 1/10 welkom of ook 1/8? Lekker dicht bij en leuk voor de winter.. Heb je toevallig niet een zwarte fg beetle/ marder? Anders heb je mij wel enkele keren op de lemel gezien..

Gr mardermaf
    .

2. SamP

SamP

Lid geworden:
    5 jan 2010
    Yep, zwarte beetle is mijn FG marder. In de sporthal rijden we met alle schalen door elkaar heen, van 1/6 tot 1/8 onroad en offroad. Zo lang het maar electro is. We zetten elke keer een leuke baan neer en rijden gewoon voor de fun en ieder op z'n eigen tempo. Met respect voor elkaars spullen. Ik vindt het altijd super gezellig. Na der hand of tussendoor een drankje.

3. gdw1963

gdw1963

Lid geworden:
    6 jun 2011
    Ik moet de gezelligheid in Eersel beamen, vorige week even een kijkje genomen. Heel misschien kom ik de 20e ook "gummen" met mijn auto's (als ik fatsoenlijke bandjes kan vinden).

Maar ik blijf wel bij mijn standpunt dat je een auto niet van een plaatje of in de winkel kunt beoordelen. Als je ooit op een circuit wil gaan rijden, dan ga je daar je informatie halen, want daar is veelal de specifieke kennis aanwezig (zeker als het om kunstgras gaat). Als je alleen vrij wil rijden dan gaat mijn theorie niet meer op.

4. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    hey ik ben er over uit zal wel ff wat later aangeschaft worden maar het wordt de team asso sc10 4x4 kit! dankzij jullie heb ik op wat merken kunnen gaan zoeken.. waar dit resultaat uit is gekomen.. maar dan heb ik een vraag meteen misschien een domme vraag maja ik vraag het toch. wielen en bodys vooral de wielen kunnen die van PL er gewoon op schroeven of is dat toch de traxxes slash afdeling?

gr

5. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Alle sc wielen met 12mm hes kunnen er op.

6. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    Klopt Stewie, maar er zit ook nog verschil in de offset van de wielen.
    Wielen voor de slash 4wd hebben een offset van 4.5mm, en voor de Losi Ten SCTE is de offset 0, weet ik toevallig.
    Dus er zit wel degelijk verschil in.
    Wat de offset voor de SC10 4x4 is weet ik niet, misschien dat iemand die er 1 rijdt uitleg kan geven.
    Als je op zeker wilt gaan koop je de orginele Asso wielen of Proline of Jconcepts wielen die speciaal voor de Asso 4x4 zijn gemaakt.

7. gdw1963

gdw1963

Lid geworden:
    6 jun 2011
    Slash wielen passen niet qua offset, word hij veel te breed. Standaard offset is 0mm, vanuit die standaard offset +3mm erbij is het maximale voor ROAR specificaties (die velgen kom je ook het meeste tegen bij JConcepts en Pro-Line). Daarboven is het ook geen gezicht.

8. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Ah k, offset een beetje vergeten :).

Rij dan ook al lang geen shortcourse meer, maar voor mij toch de plezantste 1/10de klasse :).

9. SamP

SamP

Lid geworden:
    5 jan 2010
    Ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt: het moet zijn van 1/16 tot 1/8

10. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    Worden er ook "manege meetings " gehouden voor dit soort wagens.. Heb een keer met mijn ex marder gereden en dat vondt ik wel mooi.. Neem aan dat die banen zoals je in amerika ziet hier geen zijn. Of toch wel?

Gr

Deel Deze Pagina