Welke buggy de beste keus, voor te bashen?

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Bas V, 19 okt 2003.

1. Doorus

Doorus Guest

2. Bas V

Bas V Guest

Ja zoiets zoek ik idd, alleen jammer dat ie moeilijk is aftestellen voor een beginner, maar dat moet toch wel lukken hé?

Ik ga eens op zoek naar prijzen van deze buggy. Bedankt hoor!

groeten BaS

3. Doorus

Doorus Guest

Het afstellen van de motor valt reuze mee, het is een schuif carburateur deze schijnen makkelijker af te stellen zijn dan een draai carb.

Zelf heb ik een auto van robbe gehad , een 1,5 cc motortje met een draaicarburateur, dat was om het afstellen te leren geloof ik , overigens was het een zeer snelle auto ondanks de 1,5 cc . 1 keer vergeten om kristal vast te zetten in de ontvanger , dit betekende het einde van de robbe 2001 serie met porche gt1 body.

dus ik ben overgestapt op een buggy met een wat zwaardere motor, de hele auto is dan ook zwaarder afgemonteerd.

Met het inlopen van de motor heb ik hem op de fabrieks instelling laten staan, daar staat hij nu ook nog op.
    ben hem nu nog rustig aan het inrijden op de reguliere brandstof 1:10.

Ik weet niet wat je ervaring is met brandstof motoren, maar bij een goede winkel helpen ze je altijd voort, en hebben goede bruikbare tips die uit de praktjik voortvloeien. (zoals het vast zetten van je kristal)

In ieder geval heel veel succes met het aanschaffen van een nieuwe auto.

4. Bas V

Bas V Guest

Bedankt voor de info :!: ik ga maar eens opzoek naar deze buggy.

groeten Bas

Deel Deze Pagina