Je kan wel overal je Go motor aanbevelen, maar je hebt hem zelf nog niet eens. Ook een .28 hoeft niet altijd beter te zijn dan een .21. Een goede .21 is namelijk al meer dan genoeg voor een truggy en dat levert je meer voordelen op zoals minder wielspin en minder brandstofverbruik.
kdenkt niet dat ik ergens heb gezegd dat ik hem al heb.. en idd .21 is voordeliger voor een buggy ik maakte gwn even een prijsje. mvg
hoi ik zit nu veel te lezen op rc-tech en daar zie ik dat er oa veel met OS-MAX 21 'V-spec' en de GO gx7r wordt gereden in truggy's toch zijn dit geen toerenmonsters als ik kijk naar de specificaties de prijzen zijn zeer goed te noemen mischien ook een optie mvg Evo
De V-spec en Go 7 poorters zijn juist wel toeren motoren... Specs van een fabrikant is trouwens niet iets waar je naar moet kijken , R&B b.v. geeft dat niet eens op .... Er wordt ook nergens genoemd hoe ze aan die cijfers komen Veel toeren is in een offroad trouwens zowiezo al niet van toepassing , je wilt een sterk laag en midden gebied met een beetje redelijke top (35~36K). Toptoeren doe je weinig of niks mee , je moet power hebben vanuit bochten en naar jumps Gewoon een beetje om je heen kijken wat er gereden wordt , of lezen op www.truggy.nl....
Als dit je enige eisen zijn heb je keuze genoeg! Maar wat wil je eigenlijk met de motor? Bashen? wedstrijd rijden? meedoen in de top van een klassement? Heb je überhaupt wat aan een krachtige snelle motor? Waarvoor wil je de motor gebruiken? Als je dat nou eens aangeeft...
ik wil de motor gebruiken voor onderlinge races bij ons op de club op de club rijden ze met oa RB,Alpha,Werks,SH,Sirio meedoen in de top van een klassement? daar heb ik geen intresse in ik zoek gewoon en goede betrouwbare motor welke het goed doet op een truggy het moet wel betaalbaar blijven (motor+pijp = 300 euro) mvg Evo
Als je betrouwbaar wilt zeg ik RB..... Met 300,- als budget heb je dan de keuze uit wat leuke combo's die meer dan hard genoeg lopen op een truggy.
ik heb 3 soorten gevonden die mij aanstaan 1 van deze wordt het OS-max 21 v-spec +reso hobao 2059 GO gx7r +reso 2072 ALPHA s852+masterfix 2081 op rc-tech zijn ze over alle 3 zeer te spreken welke van de 3 is nu de beste keus gr Evo
In Nederland? Dan de Alpha Plus S852; die heeft een goede distributeur en er is dus makkelijk en snel aan spareparts te komen.