welke...... t12FG of Futaba t8FG of anders...het Is de Hitec Aurora 9 geworden

Discussie in 'Electronica' gestart door dcb103, 17 okt 2011.

  1. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Even vragen bij de desbetreffende winkel of ze de ontvanger kunnen omwisselen voor een kleinere in jouw voordeel????????:confused: Even uitleggen wat de situatie is en ze zullen er vast wel in meegaan hoor..;)
     
  2. chrisdv

    chrisdv

    Lid geworden:
    15 jan 2010
    Berichten:
    1.807
    Locatie:
    zuidwest friesland
    Zo'n vogel?
    [​IMG]
    die ken ik wel ;) voor de ontvangers ook net wat lagere prijzen dan staufenbiel.
     
  3. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.474
    Locatie:
    Groningen
    Ik neem aan dat de kleinere ontvangers er ook op passen? Of moeten die nog uitkomen daarvoor? Geen idee hoe dat met futaba zit :)
     
  4. chrisdv

    chrisdv

    Lid geworden:
    15 jan 2010
    Berichten:
    1.807
    Locatie:
    zuidwest friesland
    Voor de TS ook niet zo belangrijk denk ik "welke...... t12FG of Futaba t8FG of anders...het Is de Hitec Aurora 9 geworden"
     
  5. DannyvG

    DannyvG

    Lid geworden:
    24 feb 2011
    Berichten:
    1.774
    Locatie:
    Breda
    Futaba heeft ook kleinere ontvangers (6106 bijv) en in combinatie met een fbl systeem hebben ze de Sbus ontvangers (6203SB) wat vergelijkbaar is met de specktrum satellieten maar dan wel full range met 1 ontvanger.

    Als blijkt dat hij om de verkeerde redenen de hitec heeft gekozen is het voor andere mensen die dit topic lezen wel degelijk relevant.
     
  6. dcb103

    dcb103 Guest

    Ter info, winkels zijn best wel meegaand voor wat betreft het omruilen van de ontvanger, alleen de onvanger van +/-165,- omruilen voor 2 van 74.50 koste echter weer 45Euro .

    Dit soort omruilingen denk ik niet dat je echt vrolijk van wordt. En om hem te nemen voor eventueel later en dan weer 2 extra losse ontvangers ............pfffff dan werd het een hele dure geschiedenis.

    eind goed al goed heb ik nu de Aurora 9 en ben er super tevreden over. (nog een kleine plus Hitec direct op Phoenix aansluiten, Futaba een extra kabeltje:D).

    Nee hoor alle gekheid op een lollie, Ik ben tevreden net zoals Futaba gebruikers tevreden zullen zijn.

    @Danny
    Ik heb dus niet om de verkeerde reden deze zender gekocht, maar dacht dat ik zoals ik het had gezien de voordelen voormij opgeschreven welke voor mij van belang waren en waarom gekozen voor de Hitec. En misschien dat deze ervaringen voor iemand anders weer nuttig konden zijn.

    Wat voor mij van groot belang was staat in de topic (en er zijn er nog wat voordelen welke op deze zender ook aanwezig waren net als op andere, stick timer ,enz). En dit zijn persoonlijke voorkeuren, net als de ervaringen welke forumleden in dit topic hebben gegeven, zoals van jouw over het alleen kunnen vinden trage sticks van de Hitec (dit zijn wel zaken welke ik heb meegenomen in mijn beslissing). Een hoop plussen en minnen hebben dus in mijn keuze geresulteerd.

    De Futaba TF8, lag niet lekker in de hand en had idd een kleinere(qua maat) ontvanger, maar zoals ik had aangegeven wilde ik eigenlijk een losse module zender. De 10C daarintegen (met losse module) is zwaar, ligt niet lekker in de hand heeft een grote ontvanger 14kanaals (als je hem officieel futaba, dichte doos koopt, er zijn zat winkels welke hem met alles verkopen wat je wilt) , beide futaba's waren aan de prijs en voor beide voor beide geldt goeie zenders. Echter voor mij is het de Hitec geworden en denk hier in te vinden wat ik nodig heb voor een zeer schappelijke prijs, de functies zijn op alle genoemde zenders aanwezig met minimale verschillen. En natuurlijk heeft het uiterlijk ook meegespeeld. Thats all.

    gr,
    Dave


    gr,
    Dave
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2011

Deel Deze Pagina