Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Desire hd, de vorige was een nokia 5800 music Expres
Ik heb een T65
![]()
![]()
hallo
en in 1965 kon je ook al 112 bellen???!!!
markioo
Ik heb een T65
![]()
![]()
Iphone 3Gs met ios 4.0.1 Jailbroken.
Geen zin om 4.2/4.3 erop te zetten en te jailbreaken, moet je alle muziek etc weer opnieuw erop zetten, geen zin in. Vind ik het enige nadeel aan itunes, dat ie niet een lijst maakt met de nummer die er weer terug op moeten,,
Iphone 3Gs met ios 4.0.1 Jailbroken.
Geen zin om 4.2/4.3 erop te zetten en te jailbreaken, moet je alle muziek etc weer opnieuw erop zetten, geen zin in. Vind ik het enige nadeel aan itunes, dat ie niet een lijst maakt met de nummer die er weer terug op moeten,,
Hallo,
is was eigenlijk wel benieuwd welke telefoon iedereen heeft,
ik zelf heb nu een Nokia E66 maar ben nu aan het kijken voor een BlackBerry Bold 9780.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat een blackberry niet is wat het lijkt,
het lijkt allemaal namelijk zo leuk, zo'n raar touchknopje en veel toetsen maar het is zo onhandig dat ik met je wed dat je niet 3 icoontjes goed achter elkaar aan kan klikken.... Ik ben er zeer ontevreden over. Wel is de kwaliteit van het geluid erg goed en internet werkt bij mij redelijk snel zelfs. Ook is ie uitermate geschikt voor youtubefilmpies kijken.
HTC Desire HD, bevalt echt super; alleen met mijn dagelijks gebruik houd de accu het hooguit een dag vol.