Welke telefoon heb je

Aangezien ik binnenkort een nieuw GSM abonnement nodig heb ben ik op zoek naar de beste deal, althans een goede GSM met een redelijk goedkoop abonnement erbij. ...
Reken ook eens een "sim-only" abonnement uit ... samen met een "los" "simlockvrij" toestel, kon wel eens voordeliger zijn ....

Ik heb de Galaxy Y voor mijn zoontje voor 179, pre-paid. Unlocken kostte 15 euro, daarna kun je elke kaart erin stoppen die je wilt. Internet heb je gewoon via Wi-fi of via het abonement op je kaart.

in april loopt mijn htc hd 2 abbo af en ik zit er erg aan te denken dan een iphone 4s te nemen. de prijs is idd niet echt heel erg geweldig maar de kwaliteit is daartegenover zeer goed.

Mvg wilbert

HTC desire s en na de zomer als het goed is dan uit... Samsung galaxi s3..

Laatst bewerkt door een moderator:
crackberry.. hahaha
khaat die dingen, mn broertje heeft er een,, pff, sloom internet, bij veel dan, en vind hem voor de rest ook gewoon irri.. ;p
mja veel boys chicks alles enzo zijn bij ons op school zo van ja dit dat bb dit dat hahah.
blackberrysletjes? xd

maar vind jy m fijn dan?

Klopt honderd procent! :D

Anyway, My phone:
nokia_3110_300x4501.jpg

Awseum! :D

Daarom noemen wij hem hier thuis ook " de sletberry " :)
Klinkt raar maar we zijn hier ook wel raar :)

Ikzelf heb trouwens een HTC HD2 met Google Android 4.0.

crackberry.. hahaha
khaat die dingen, mn broertje heeft er een,, pff, sloom internet, bij veel dan, en vind hem voor de rest ook gewoon irri.. ;p
mja veel boys chicks alles enzo zijn bij ons op school zo van ja dit dat bb dit dat hahah.
blackberrysletjes? xd

maar vind jy m fijn dan?

Ikzelf zou als ik het weer doe terug gaan naar Android 2.3 oid.
Met 4.0 gaan de filmpjes op bijv. youtube een beetje stotteren/haken.
Ook gaat die van mij tijdens het muziek luisteren via de " app " ( niet op internet dus ) wel eens uit.
En het duurt ongeveer 20 seconden voor je weer in Android bent incl. de pin code van je sim kaart.

Groeten,

Ruud

heb een samsung galaxy ace ondertussen.

oké ik heb al maanden niet op het forum gezeten en dan plaats ik mn 'eerste' bericht hier, buiten de modelbouw, daar heb ik dus ook niet veel aan.

Daarom noemen wij hem hier thuis ook " de sletberry " :)
Klinkt raar maar we zijn hier ook wel raar :)

Ikzelf heb trouwens een HTC HD2 met Google Android 4.0.

heb hetzelf ook eens geprobeert met 1 van de hd2,s maar het loopt niet lekker. De processor van dit toestel is niet snel genoeg om dit bij te benen. Goede nexus 2.3 ROM loopt een stuk beter.

hebzelf nu weer een hd2 voor reparatie liggen, gekocht voor 2 tientjes met kapot hardware toetsen. Toetsen besteld voor een tientje op ebay, even repareren en weer doorverkopen ;).

Laatst bewerkt:
Back