Werken aan de Hans Waasdorp RC Collectie (DE PH-SAM ELEKTRONICA CLUB)

Discussie in 'Besturen' gestart door Bruno van Hoek, 12 nov 2024.

1. lecraM

lecraM

Lid geworden:
    9 aug 2009
    ik heb zo'n zender ook. interessante schema's. mooi die zendmodule, schema. opvallend Zetex transistoren, varicap in serie met kristal.
    ik pak die zender er eens bij en vergelijk met deze in het kanaal (niet zo te pakken nu)

(het is een microprop euro-sport)

heb em opengemaakt, nog best fris! 2 printplaatjes. 1 ic NE5044N

zie de HF module ook (meeste onderdeeltjes van beide bordjes), zie de varicap, 2 to-92 mini (zullen de Zetex torren zijn). to-126 eindtor.
    35 Mhz kan. 62

ik kan niet zien waar "de rode draad" heen gaat (heeft deze niet)

Laatst bewerkt: 24 jan 2025 om 09:34
  2. Énke Blériot

Énke Blériot PH-SAM

Lid geworden:
    29 jul 2014
    We...hij dus..druk aan het werk met weerbarstige zenders...

20250124_111944.jpg

Met de groeten vanuit Chateau Bleriot.

M.l.v.Doesburg, jef, max z en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. lecraM

lecraM

Lid geworden:
    9 aug 2009
    mooi bezig! dit is ook exact een "plaatje" van hoe ik mijn leven binnenkort voorstel (dwz de momenten dat ik toch thuis ben). zo vermaak ik me dan prima! en modellen mee naar de club enz.
    als ik anderen dit uitleg, uitbeeld, snappen ze niet! zucht.
    komt goed zelf ben ik er mee bezig! die kant op.

4. Énke Blériot

Énke Blériot PH-SAM

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Misschien tijd om phsam lid er bij te worden?

We hebben een uitgebeid eigen deel op het mbf wat alleen door phsam leden zichtbaar is..
    Daar nog veel mee van dit soort moois!!

Zie topic.." Over phsam"...1 druk op de knop daar... en je bent al bijna binnen..

lecraM vindt dit leuk.
  5. lecraM

lecraM

Lid geworden:
    9 aug 2009
    ik heb me voorgenomen, pas verder iets te doen met groepen, club enz, als mijn situatie verbeterd is. dit omdat ik anders steeds zeg "mijn plek is niet goed. ben ermee bezig. nu nog niet maar binnenkort".
    zelf lijkt het me wel leuk! ik kan die excuses ook niet goed meer uitspreken en dan denk ik weer "eerst afmaken, dan leven". het ligt dus echt aan mijn situatie, anders zou ik best "erbij" willen.
    ik heb vandaag ook weer een mail gestuurd aan de gemeente, of er echt niks te doen is om mijn situatie te verbeteren. (heb al vaker iets geprobeerd maar zij snappen het ook niet echt, weten niet wat ze met me aanmoeten)
    het is op zich heel simpel! op zich de foto is al 1000 woorden! dit komt wel echt goed, en dan ben ik "vrij". ik zit als het ware in een soort PTSS situatie erdoor nu. komt wel goed! (ik probeer zo open en duidelijk mogelijk te zijn)
    ik heb ook wel andere dingen geprobeerd, yoga, psychotherapie, helpt me niet. er is maar 1, simpele oplossing! als ik in zo'n woontoestand kom, is het klaar. komt echt goed! ben alleen in de put gekomen en moet er weer uit.

6. Énke Blériot

Énke Blériot PH-SAM

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Ok..je weet ons te vinden....

Hou vol!!

lecraM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina