Werkschependag 2005

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Roel van Essen, 31 okt 2004.

1. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    Eh,

ik kom wel naar Appingedam, maar ben het wel met jullie eens dat de afstand een probleem is. Maar daarom is het goed dat er nu reeds gezocht wordt. Maar ik begrijp ook dat ik denkelijk de enige uit Zuid Limburg zal zijn

En wat is afstand??? Ben 1 keer s'morgens vanuit Brunssum naar Bremen ( 370 km, ± 5 uur rijden) gereden, een kleine 6 uur gevaren en genoten en toen weer terug naar Brunssum( weer 5 uurtjes).

Maar ja ik heb dan ook een tik he :hammer: :wink: 8O :evil:

Maar centraal is mij ook liever, dat is voor iedereen beter.

Andr

2. Hannibal

Hannibal Guest

Ronald kan het niet Ermelo zijn??? Vaargroep Harderwijk vaart daar.

3. Luit

Luit

Lid geworden:
    10 nov 2003
    @ Tom,
    Je moet je foto's uploaden naar je eigen webruimte, en vanaf hier er een rechtstreekse link heenleggen (http://www.tom-boere.nl/foto1.jpg)
    Maar centraler als Utrecht is niet mogelijk volgens mij.

@ DreBo,
    In anderhalf uur moet je toch al wel een heel eind zijn volgens mij.
    Maar reken incl. plaspauze, file, flitspalen en een band verwisselen (gebeurt altijd op dat soort momenten) 2 uur.
    En de meeste auto's willen ook net wel wat harder dan 120 km/h :wink: :roll:

Greetings,
    Luit

4. bombarst

bombarst

Lid geworden:
    14 sep 2003
    Maar daar zijn er omgebouwde rollators voor ;-) ,er zijn speciale karren om de schepen van en naar de haven te vervoeren!!!

en wij weer wel ;-) toiletcabine is aanwezig, net als een geheel verzorgd clubgebouw!

En anders moeten we maar eens een aparte

Noordelijkmodelbouwforumwerkschependag (wat een woord) gaan organiseren!!!

Arnold

5. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    hahahahahha,

doe ik de zuid limburgse werkschependag :lol: :lol: :lol: :lol:

Geintje

6. bombarst

bombarst

Lid geworden:
    14 sep 2003
    ;-)

Je moet tóch iets???

Arnold

Geintje terug

7. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    en wie de midden nederlandse versie :roll: :wink:

8. Luit

Luit

Lid geworden:
    10 nov 2003
    Wat dacht je van Tom of Roel :?:

9. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Hannibal,
    inderdaad het was Ermelo.
    Is een leuk vaarwater,
    en redelijk centraal :wink: :wink:

Maar ik begrijp dat niemand interesse heeft om in het vaarwater bij mij in de buurt te komen varen.......
    pfffff
    Had Andre mooi kunnen kijken of zijn Siberië nou echt lijkt op het origineel :wink:

groet, Ronald

10. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    Hoi Ronald,

Ik wil wel, maar naast het origineel ?????

Die ligt zo ver ik het weet in Nigeria en zo ver zullen we wel niet gaan :lol: :lol:

11. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Ach, die arme Ronald...
    Zoveel water, zoveel schepen in z'n omiddellijke omgeving en nieumand die interesse heeft!
    Terwijl we even niet moeten vergeten dat HIJ de geestelijk vader van de werkschependag is. (hear hear...)
    Maar ja: die golven van die 1:1 modellen daar... :wink:

12. rempie

rempie

Lid geworden:
    11 feb 2004
    Hallo allemaal,

Met de volgende werkschependag zal ik er zeker zijn. En als Danny het aandurft kan hij met mij meerijden.
    En wat betreft het niet aanwezig zijn van een toilet, ik kan er dus dan een regelen. Zo'n Boels toilet. ( Handig als je er bij werkt)

Groeten Rempie

13. Danny Bimmel

Danny Bimmel

Lid geworden:
    20 mrt 2004
    :banana:

Ik rij er zelf heen, maar misschien kun je dan m'n Smitwijs Singapore wel meenemen. Die "reus" van 1,5m past namelijk niet echt helemaal lekker in die Corsa van m'n vader.

Maar goed dat regelen we tegen die tijd wel,

Groetjes Danny.

14. bol

bol

Lid geworden:
    30 apr 2002
    we kunnen het waarschijnlijk ook weer een keer op madestein proberen

15. Zoef de Haas.

Zoef de Haas.

Lid geworden:
    2 okt 2003
    Wij moeten gewoon alle beschikbare locatie's in een hoge hoed gooien en er eentje uit trekken! Zo komen er verschillende mogelijkheden om ergens eens een bezoekje te brengen. Wat mij betreft maakt het niet uit waar, als er maar mogelijkheden zijn voor een sleper met verbrandings motor. Bovendien wordt het weer eens tijd dat de snor van Roel van Essen wordt opgefrist, en dat gaat het beste met verse nitro methanol uitlaat gassen! Uche uche. En laat je shag thuis, dat helpt ook!

Groetjes Hans.

16. Tom Boere

Tom Boere

Lid geworden:
    1 okt 2004
    Hee Luit,

Bedankt voor de tip mbt het plaatsen van foto's, maar ikke niet hebbe eigen website, wordt dus effe niks, as zondag varen wij nog een keer, ik zal dan het bestuur polsen of eea te regelen valt.

sanitaire voorziening is al aangeboden zag ik ( Boels ).

Even voor mijn idee, hoeveel mensen cq schepen zouden we kunnen verwachten ??? Nog niet allemaal individueel aanmelden, dat komt later wel maar gewoon even een schatting.

Tja en pruttelboten ( brandstofmotoren ) mogen bij ons ook niet varen.

wordt vervolgt.......

17. Adam

Adam

Lid geworden:
    12 sep 2003
  18. Laurent

Laurent

Lid geworden:
    17 nov 2003
    valkenburg zou perfekt zijn voor mij ( 40 kilometers ) :lol:

de groetjes

Laurent

19. Danny Bimmel

Danny Bimmel

Lid geworden:
    20 mrt 2004
    Hoi Allemaal,

Misschien kan Roel, als de verschillende locaties bekend zijn natuurlijk, van dit topic een "poll" maken zodat we met z'n alle kunnen stemmen op een locatie.

Dat kun je dan metteen zien als we hier een "poll" van maken. Maar ik vrees dat het dan een beetje erg druk wordt op de kanovijver in Geinoord, dan is de Nedereindseplas waarschijnlijk beter en kunnen er misschien ook brandstofboten varen :D .

Groetjes Danny.

20. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Heren, heren.....

Voordat ik hier een 'poll' (het nederlandse woord is toch gewoon 'stemming'?) op het forum zet:
    Mijn vraag was om het gastheerschap eerst even binnen uw eigen vereniging op tafel te leggen. Ontzettend fijn dat we allemaal enthousiast zijn, maar hoe denkt uw verenigingsbestuur er over?
    Je wil als vereniging tenslotte goed voor de dag komen...
    Ik stel het volgende voor:
    Overleg met uw bestuur, en laat het hier op het forum weten als uw vereniging er positief tegenover staat.
    Er zijn een paar voorwaarden, die ik toch wil noemen, om te voorkomen dat we misverstanden krijgen:
    * De locatie willen we in principe gratis houden. Een huur van een paar honderd euro kunnen we gewoon niet maken.
    * Er hoeven geen grote toestanden omheen gebouwd te worden: de vereniging is gastheer, verleent hooguit wat faciliteiten zoals een bakje koffie of een broodje, maar het hoeft niet 'over-georganiseerd' te zijn. Grote inkopen doen m.b.t. catering: liever niet! dat verplicht mensen tot kopen, en draait op een teleurstelling uit als het tegenvalt.
    * Er dient een goede frequentieregeling te zijn. Onze schepen zijn vaak behoorlijk krachtig, er zitten vele werkuren/maanden/jaren in; het zou uiterst zonde zijn als door een slordig frequentiemanagement schade zou ontstaan.
    * De gastvrije vereniging kan natuurlijk wel op een stukje promotie rekenen; natuurlijk via het forum, maar indien mogelijk via de ons bekende bladen. (Ik zal daar tenminste mijn uiterst best voor doen)

Kortom: een ontspannen, leuke dag, zonder verplichtingen wederzijds
    waarbij de nadruk ligt op de aspecten 'ontmoeting', 'van elkaar leren', 'lekker varen' en 'gezelligheid'.
    Tenminste: da's mijn insteek. Als ik iets vergeten ben: laat het horen!

Deel Deze Pagina