Werkschependag 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roel van Essen
----------------------------
klasse F2, F6 en F7.
Roel :waar staan die nummers met letters voor.
Begrijp dat even niet en als je het zegd dan zal het wel wezen van oja
mvg
Frederik

@Frederik:
dat zijn bepaalde wedstrijdklassen. Ik ken ze niet uit m'n hoofd, maar volgens mij zijn het brandstof-race-wedstrijden.

Naviga wedstrijdklassen:
F2: zelfgebouwde schaalmodellen.
F6: groeps-acts met schaalmodellen.
F7: eenpersoons-acts met schaalmodellen.

Er is ook nog de klasse F4: bouwpakketten en F-DS: stoommachine aangedreven modellen.

Hallo het is weer een tijd geleden maar ik en mijn collega zullen ook weer van de partij zijn met de
Amstelplus in verdere opgebouwde staat
En Mischien nog een WSP boot erbij.

Tot 17 Mei

Hans,

toen ik las dat jij wilde komen met je brandstofschepen
heb ik, als contactpersoon tussen het forum en de vereniging,
een mailtje gestuurd naar de secretaris van de vereniging.
Hij heeft mij geantwoord dat het vanuit de gemeente verboden is om met dergelijke schepen te varen.
Dit had ik je ook uitgelegd in mijn pb'tje.

Vind het nu wel vreemd dat je daar na weken op reageerd in het publieke forum in plaats van mij even via een pb er op aan te spreken.
Ik heb de regels niet verzonnen, dat doet de gemeente Heemskerk.

Tuurlijk heb jij een boot die geen olie en andere troep lekt,
maar een maal een uitondering gemaakt en een precedent voor volgende keren is gemaakt.
En daar zal de gemeente echt niet op zitten te wachten.

Het is jammer maar het is niet anders.

ciao,
Ronald

Dan is voor mij deze discussie gesloten. Dat je jezelf gepasseerd voelt was niet mijn bedoeling en dat je als tussenpersoon van de vereniging optreedt was mij ook onbekend. Dat ik reageer weken later, is ook niet correct, ik heb de mail gekregen op 21 Februari om 22.29 uur en heb deze pas een dag later gezien dus dat is prcies 9 dagen geleden. Ik heb even gewacht of er misschien nog een reactie zou komen en daarom had ik deze discussie aangezwengeld.
Dit heeft de consequentie dat ik dus schitter door afwezigheid en dat besluit staat voor mij vast.
Onnodig om hier verder op in te gaan, want als ik een besluit heb genomen, dan is dat definitief.
Ik vind dat bijzonder jammer, juist zo´n dag waar je een ieder kan ontmoeten wordt teniet gedaan door een paar simpele regels.
Ik heb mijn standpunten naar voren gebracht en als daaraan geen gevolg kan worden gegeven, dan houdt het voor mij op.
Allen een prettige dag en hopelijk tot de volgende keer dan maar.

Groetjes Hans.

Zoef de Haas
--------------------
Ik meende toch al eens ergens: op het forum gelezen te hebben.
Als dat ze daar in Heemskerk; ook wedstrijden reden met van die brand stof auto.s :evil:
Ach je moet maar zo denken Zoef.
Je vangt twee vliegen in een klap he (Millieu) :P
Niet varen en dan ook geen auto rijden he
Naar de plaats des onheils.
Wat zal het nu schoon worden hier in Holland
Mvg
Frederik :D

ik vind wel dat er nog een verschil zit tussen aanwezig zijn en daadwerkelijk de brandstof motor laten lopen....
en als stilstaand schip is het toch ook leuk voor de bezoekers en mede bouwers om eens te kijken hoe dat in elkaar zit ?
en andere mensen ontmoeten en info uitwisselen, daar hoef je ook niet per se voor te varen hoor ...

enne daarbij, ik ben een jaar of 10 geleden ook lid geweest van de club in heemskerk... toen der tijd was die regel al exact zo.

F.van.Gent zei:
Zoef de Haas
--------------------
Ik meende toch al eens ergens: op het forum gelezen te hebben.
Als dat ze daar in Heemskerk; ook wedstrijden reden met van die brand stof auto.s :evil:

Dat is in Heemstede bij de Model Auto Club Heemstede

als er geen olie in het water mag komen, dan kan ik maar denk ik beter thuisblijven, mijn modellen zijn "olie-gesmeerd" en er wil weleens een bulpje ontsnappen uit mijn eigen gedraaide Voith Schneiders..... :(

Radhwa.jpg

@ Zoef,

Je kunt natuurlijk ook aan een nieuw project beginnen; een opruimingsschip :wink: , om alle olie op te zuigen.

Greetings,
Luit

ik weet niet of er blusboten komen, maar anders moeten die maar wat zeepsop in t water spuiten....
kan dat mooi die olie opeten

:D

sorry hoor ik kan het niet laten maar mag een olie tanker dan wel stel dat die nou eens lek gevaren word dan zitten we wel gelijk met een milieu ramp

gr berry :? :? :? :D :D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back