Wie heeft hem al deze Pistol Pylonracertje

Inmiddels nieuwe voorraad in Nederland , maar tot heden heeft niemand wat laten horen die hem al wel heeft gekocht, hoe de kwaliteit is .

gr Andre

hoi,
bij ons op de club heeft iemand de pistol van hk,
ik heb de rifle van geat planes en we hebben de 2 toestellen naast elkaar gelegd ,

de chinesen hebben hem exact gekopieerd ,alle maten zijn het zelvde ,de stickers zijn het zelvde,

het enige verschil is dat de rolroeren van de pistol er wat los aanzitten,en het hoog-laag was ingescheurd ,dit is verholpen door er wat plakband op de doen,
dit is bij de pistol degelijker ,
ik heb de vleugels proberen te buigen bij alle 2 en dan voelde het zelvde aan.

maar zo op het oog is er niks mis met de pistol

bij beter weer gaan we samen vliegen,dan hoor je nog van me of er verschil is,

grtn jan.

Ben erg benieuwd of er verschillen zijn met het vliegen enz..
de vleugel en de rest van de Rifle is die nu ook vol gfk of ....

gr Andre

Ben erg benieuwd of er verschillen zijn met het vliegen enz..
de vleugel en de rest van de Rifle is die nu ook vol gfk of ....

gr Andre

ja,de vleugel en romp van de rifle zijn vol gfk,

de de 1e vlucht was geen suc6,ik had alle roeren in het midden gezet en,hij bleef draaien naar lings,op de zender vol terug getrimt en proberen te landen.

gekeken wat er aan de hand was,wat bleek , de vleugel was gedraaid ,
dit hebben we verholpen door met een verfstripper de vleugel te verwarmen en recht te buigen.

bij de 2e vlucht ging ie kaarsrecht vooruit,probleem verholpen.

alleen toen ik hoog in de lucht vol up trok begon hij te tollen,de rifle nog kunnen redden ,heb toen de uitslag minder gezet op 2.5 mm en toen ging het goed,

de stabilo staat niet helemaal haaks op de romp,
zou hij daarom gaan tollen bij vol up ?

Hoi Jan spannend middagje zo te horen, het zou erg goed kunnen dat dat de reden is maar is je instelhoek wel goed of heb je die niet gemeten want dit doet ook wonderen indien deze nogal verkeert staat.

gr Andre

Hoi Jan spannend middagje zo te horen, het zou erg goed kunnen dat dat de reden is maar is je instelhoek wel goed of heb je die niet gemeten want dit doet ook wonderen indien deze nogal verkeert staat.

gr Andre

hoi, vanmidag de stabilo recht gezet en daarna gevlogen,nu vliegt hij strak en tolt hij niet meer weg bij vol up

wat bedoel je met de instelhoek ?

de instelhoek is dat de stabilo gelijk staat met de ''hoofdvleugel'' o graden horizontaal dus beide gelijk, bij pylonmodellen is dit vaak het beste ,dit is met een instelhoek te meten, hoop dat ik dit een beetje goed uitleg zo.
indien dit niet goed staat danst hij ook en is er soms amper goed mee te vliegen

gr Andre

Mijn Projeti vanavond in de hei gelegd , helaas net te laag en te hard dus einde na 300vluchten
nu zat ik toch nog te kijken na deze Pistol,Boerjan hoe bevalt hij tot nu toe en zijn er ook nog andere die hem inmiddels gevlogen hebben, op de foto's blijft hij erg leuk maar of het echt wat is?

gr Andre

hoi,

het is nogal een zenuwachtig vliegtuigje,klein ,dus moeilijk te volgen ,hij is meteen uit het zicht

bij het landen gaat meestal de propellor stuk,en als je te hard binnen komt en pech hebt dan blijft de vleugen in het gras haken en breekt ie uit de romp,dat zijn zo,n beetje de nadelen,
het andere clublid heeft hem verkocht,die vond hem te klein voor het zicht

pistol

Erg slechte kwaliteit van dit kistje alle roeren zaten vast en bij het losmaken 2 roeren uitgescheurd.Vleugel is waardeloos en weinig plaats voor de servo's.rompje matig stabilo bevestiging drama deze gaat de kliko in.

Back