WILLEM BARENTSZ - KOLDERSTOK 1:50

Snotverdulleme, ben ik er even niet en dan verschijnt hier zowaar een tweede WB in eiken nog wel, hartstikke mooi mijn vriend, alle lof voor jou :wave
Gr Koos

Ha die Heinrich, ook weer uit de zomerslaap zie ik wel, en dit gaat zo ook de goede kant op, mooi hoor :worship::worship:

Niet een zomerslaap mijn vriend - de laatste paar maanden is het erg moeilijk voor mij om toegang te krijgen tot het forum. Ik probeer het minstens één keer per dag - als ik geluk heb, kan ik erin komen, maar het is bijna onmogelijk om foto's te openen. Deze keer had ik enorm veel geluk - ik kon zelfs mijn eigen foto's uploaden.

Niet een zomerslaap mijn vriend - de laatste paar maanden is het erg moeilijk voor mij om toegang te krijgen tot het forum. Ik probeer het minstens één keer per dag - als ik geluk heb, kan ik erin komen, maar het is bijna onmogelijk om foto's te openen. Deze keer had ik enorm veel geluk - ik kon zelfs mijn eigen foto's uploaden.

Weet je de oorzaak dat je er niet in kunt ? Zie je een foutmelding of dergelijke ?
Ik ken iemand die dit forum beheert :-)

Olaf

Fijn dat je weer toegang tot deze site hebt Heinrich! Mooie vorderingen van je tweede Willem Barentz model. Ik hoop hier weer wat sneller updates te zien.
Op SOS kan ik je natuurlijk volgen, maar dat topic lijkt wel de "local bar" zoveel wordt er geschreven en gepraat..... :rofl::confused::)

groet,
Peter

Back