Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Snotverdulleme, ben ik er even niet en dan verschijnt hier zowaar een tweede WB in eiken nog wel, hartstikke mooi mijn vriend, alle lof voor jou
Gr Koos
Snotverdulleme, ben ik er even niet en dan verschijnt hier zowaar een tweede WB in eiken nog wel, hartstikke mooi mijn vriend, alle lof voor jou
Gr Koos
Je volgende uitdaging?
Bekijk bijlage 507194
Hoi Mees
Wat van deze Prinz Heinrich?
Bekijk bijlage 507207
Bekijk bijlage 507208
Maarre, nee. Ik houw by de Willem Barentsz. Dalkies noch een POF model (1:24 of 1:36 schaal) en dan een boek!![]()
Ze staat er netjes bij, Heinrich.Huidige stand van zaken:
Bekijk bijlage 518217
Bekijk bijlage 518218
Bekijk bijlage 518219
Bekijk bijlage 518220
De huidige stand van zaken zijn best goed![]()
erg netjes![]()
Ze staat er netjes bij, Heinrich.
Gr. Peter
Ha die Heinrich, ook weer uit de zomerslaap zie ik wel, en dit gaat zo ook de goede kant op, mooi hoor![]()
Niet een zomerslaap mijn vriend - de laatste paar maanden is het erg moeilijk voor mij om toegang te krijgen tot het forum. Ik probeer het minstens één keer per dag - als ik geluk heb, kan ik erin komen, maar het is bijna onmogelijk om foto's te openen. Deze keer had ik enorm veel geluk - ik kon zelfs mijn eigen foto's uploaden.
Misschien de Chinese muur waar hij achter zit.Weet je de oorzaak dat je er niet in kunt ? Zie je een foutmelding of dergelijke ?
Ik ken iemand die dit forum beheert
Olaf