Hoi JoB Ik zie net dit draadje . VEEL SUCCES IN PORTUGAL !! Dat er zoveel 2,4 ghz is ,is OK maar hoe zit het met de aandrijving ,alles elektro of zijn er ook nog brandstofvliegers.? gr Michel en Wessel
Welke kisten ingezet gaan worden zullen we pas vanaf zondag weten. De frequentielijst is vooraf bekend vandaar dat dat gegeven bekend is. Men hoeft niet met een kist in te schrijven. De kisten worden vrijdag en zaterdag gekeurd en dan ingeschreven. Hoe dan ook, het is met zeer hoge waarschijnlijkheid dat de methanol weer minder present is......
Andere blogs: Amerikaanse team: http://2009worldsportugal.shutterfly.com/ Canada: Chad Northeast's Blog
Methanol is overal uitstervend, niet alleen in de F3A.. CPLR is straks de enige die nog methanol vliegt, wat zullen ze bij YS blij zijn met dat contract. @Bob: officieel zal het pas bekend zijn als ze gaan vliegen, maar hoe werkt dat, ik neem aan dat er nu al gevlogen wordt en er al toestellen te zien zijn? Geen idee hoe dat werkt op een WK, maar ik neem aan dat niet iedereen in z'n hotelkamer blijft zitten tot de eerste vlucht daar is?
Aha, maar dat gaat wel goed komen, Job , Haijo en Tom zijn vanmiddag in portugal, ze gaan dan natuurlijk als eerste foto's maken.... ;-)
op het officiele terrein mag niet gevlogen worden, dus zwerven alle teams uit naar de voorgestelde oefenvelden door de organisatie. Je weet nooit wat je daar gaat aantreffen, dat kan van een mooi modelvliegveld tot een echt vliegveld zijn, met alles wat mogelijk is ertussen. op zaterdag is er een planning van wanneer wie mag oefenen op de officiele lokatie.
@3W flyer, er mag wel op het officiële veld gevlogen worden, ik belde gisteren met Bert en die had daar al gevlogen...
@wvr: het ging mij heel specifiek om waar Silvestri mee gaat vliegen, dat is niet die kist toch? (equador? hij's toch italiaan?)
Portugal Veel succes voor het Nederlandse team ! Ikzelf vertrek morgenvroeg naar Pombal om het allemaal eens live te aanschouwen.....
Zoals Bob al vermelde worden op vrijdag en zaterdag de modellen gekeurd. Iedereen mag 2 toestellen ter keuring brengen en is dan verplicht met 1 van die 2 modellen te vliegen. iets anders is niet toegestaan. Wij hebben een lange dag achter de rug. Zijn zojuist terug gekomen in het appartement. zijn nu de kisten aan het opbouwen. Het is vlotjes verlopen, gelukkig is alles nog heelhuids na het spannende transport in de buik van een Airbus!!! We hebben ons inmiddels ingeschreven en voor het eerst het hoofdveld gezien. Er wordt gebruik gemaakt van 2 pistes, die ook elk op 2 zijden benut worden. Dus tegen de middag wordt er vanwege de zon naar de andere kant gewisseld. Althans, dat is de indruk die wij hebben gekregen. Morgen meer duidelijkheid! Zoals wij het nu zien zou het dus kunnen dat we 4 keer op een ander veld vliegen. Dat is dus ff afwachten, zou wel een extra dimensie met zich meebrengen. Komende dagen meer details. groeten de Nederlandse Equipe!!!
Is het niet vreselijk warm in Portugal nu? Ik kom net terug uit noord Spanje, en daar zijn we de 38 graden gepasseerd. Wedstrijdvliegen met dergelijke temperaturen lijkt me niet prettig.... Enfin: Heel veel succes daarzo!! lympic: Ik duim voor jullie!