World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

1. Inflatable

Inflatable

Lid geworden:
    20 mei 2012
    Geen idee dan.. Wat je nog kan proberen is de hele game verwijderen en opnieuw installeren..

Alles wordt bij WoT serverside opgeslagen dus je hoeft niet bang te zijn iets kwijt te raken..

2. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Nounounou Menno Vista Ultimate 64 bit is erg stabiel en snel genoeg op mijn intel i7 12 gig Corsiar Dominator RAM dusseh....Win 7 heb ik op de laptop = veel oudere spellen kan-ie mooi niet draaien! Dus dat downward compatible van Win 7 is vaak bullshit ;)
    Bovendien, Win 8 staat alweer voor de deur dus die 300 euri hou ik mooi in de pocket!
    Aan gejatte versies doe ik zowiezo niet LOL.

@ Rick: Plaatjes van tanks in de tech tree geen last van werkt prima hier :) Geen idee, waarom vraag je de WOT helpdesk niet? Daar zijn ze voor.
    @Geert: zelfde advies, laten ze maar wat voor 't geld doen (ja toch, nee dan)
    Groeten,

Bram

3. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Ik zelf vind windows 8 niet bijster mooi hoor, het lijkt nu net een console i.p.v. een PC.Je kunt wel een bureaublad(zoals we nu kennen) hebben,maar dan draait hij als een soort programma op de achtergrond.
    Ik denk dat ik maar op de windows 9 wacht :p

4. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    als je dit scherm bedoelt is net iets voor een kleuterschool rofl

5. Inflatable

Inflatable

Lid geworden:
    20 mei 2012
    Prima als Windows Vista voor sommigen goed werkt, persoonlijk vind ik het het slechtste OS dat Microsoft gemaakt heeft sinds Windows Millenium Edition, ook zo'n geflote tussenversie (tussen 98 en XP).. En die mening delen toch wel heel veel mensen in de ICT tweakers wereld.. Windows 7 kun je zien als Vista met een hoop fixes en de meeste nadelen verwijderd (geen irritant traag indexeren meer b.v.), net zoals Windows XP dat na ME kwam ook veel beter was en een succes werd.. Windows 8 is leuk maar volgens mij vooral gericht op tablets etc, ik zie voorlopig iig geen enkele reden om mijn desktop PC te upgraden vanaf Windows 7.. Eerst maar eens aanzien of 8 niet weer zo'n mislukte tussenversie wordt..

Maar we raken offtopic mensen.. Terug naar WoT..

6. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    LOL ik ben al jaren lid van tweakers.net, ben jij dan zo'n geweldige tweaker Menno ;)
    Daarbij, ik was 1 van de eerste i7 kopers destijds, was net 2 wkn op de markt in Nl, met het ASUSP6T deLuxe OCPalm Mobo :) Win 7 was er toen nog niet eens LOL. ME heb ik i.d.d. ook gehad maar dat was echt een onstabiele zooi, dat kun je van Vista Ultimate (in 5 jaar 0 crashes) toch echt niet overeind houden. Mijn i7 zou met Win 7 aan snelheid winnen (heb ik te over) maar aan comptabiliteit met mijn oudere games verliezen (dus NOT)
    Mijn eerste PC was overigens een Sinclair ZX81 maar die zul jij ws niet kennen LOL toen kostte 16 Kb (!!) extra geheugen nog 300 gulden (1982 = vèèl geld) Laden van een progje ging via een losse memo recorder ;)[​IMG]

Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  7. Inflatable

Inflatable

Lid geworden:
    20 mei 2012
    Dan hoor je te weten dat Vista geen beste naam heeft.. Als het je om backwardscompatibiliteit gaat dan zou ik gewoon een dualboot met Windows XP draaien..

Ik zat in die tijd trouwens te spelen met een C64.. Vriendje van me had wel een ZX Spectrum, maar daar vond ik als puber niet zoveel aan.. Ik wilde vooral games spelen.. ;)

Vorig jaar toevallig alles verkocht..

8. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Hahahaha dat oude troep is zo verouderd dat de indianen zelfs beter hebben XD

Vista heeft inderdaad een slechte naam,in het begin zaten er veel kinderziektes in,maar die zijn nu (bijna) allemaal verholpen.

9. Inflatable

Inflatable

Lid geworden:
    20 mei 2012
    Troep was en is het zeker niet.. Ik heb er jaren plezier van gehad en het werkte allemaal nog.. Verouderd was/is het natuurlijk wel enorm en het stond al vele jaren stof te verzamelen in een doos, dus bij een verhuizing vorig jaar heb ik besloten de boel te verkopen.. Toch nog een aardig bedrag voor gevangen.. En de koper was verbazingwekkend genoeg een jong jochie die oude gameplatformen verzamelde, ik had verwacht dat alleen mensen van minstens mijn leeftijd interesse zouden hebben..

10. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Tsja da's wel grappig een jong iemand die zo'n antieke computer koopt....hier staat nog een ATARI MEGA ST setje incl witte monitor wie biedt LOL :) Midi in en Midi out.

11. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Mijn bod: Ik wil er 20 euro voor,voor de moeite :p

12. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Lool Rick, hoe is het met jouw Taigen project? ;)

13. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Zoals ik in WoT al zei :)P) vonden mijn ouders het een beetje geldverspilling.
    En ik wou ook al een longbow kopen,dus dat moest ik eerst maar doen.
    Dat heb ik nu dus gedaan,ik heb een mooie longbow van 30 pound gekocht :)
    Op 13 augustus ga ik op vakantie,dus dan geef ik ook wel wat uit :)
    En daarna kan ik dus gaan sparen voor mijn taigen :)
    Ik bezorg nu de NRC en daar verdien ik ~110 euro per maand mee,dus 2,5 maandjes sparen en dan heb ik genoeg :)

14. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    En, kun je er al een beetje mee schieten, met die longbow :)

15. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Nou hij schiet heel anders dan de recurve waar ik altijd mee heb geschoten,dus het is ff wennen.Maar het gaat steeds beter.
    Een deze dagen komen ook mijn leren pijlenkoker,leren armbeschermer en leren vingerhandschoen binnen.Zit er de hele tijd op te wachten LOL

16. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Voorheen zat ik altijd te mopperen dat die exp zo langzaam ging,maar nu heb ik bijna mijn tiger2 qwa exp en dan moet ik nog ruim 2.3 miljoen credits....Dat zal nog wel ff duren *zucht*

17. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    LOL Rick je wordt al een echte Robin Hood zo te horen :)
    Mooi dat je nu bijna de Tiger II in de garage hebt staan ;)
    Tsja dat probleem had ik nu ook weer bij m'n laatste tank de T110E5, nog 3.000.000 credits verdienen voordat ik 'm kon kopen, maus idem maar het tekort was toen 6 milj. LOL. Enfin tussendoor wel het nodige aangeschaft dat verklaart een hoop de Löwe en KV-5 brengen bruto toch meestal 50.000 op en netto ca 40.000 dus daar zal het niet aan liggen, exp meestal zo'n 1150 enkelvoudig.
    Enfin 21 mei dus de M6 geresearched en gekocht, toen nog de T32 gekocht en nu alweer de Tier 10 voor de clanwars van de serie, de vijfde Tier 10 in mijn garage :). Volgende doel Objekt 704 de Russische jagdpanzer met die vette gun, 2/5 geresearched op dit moment, experience groeit vrij snel aan als je even een paar uur speelt.
    Groeten,

Bram

Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  18. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Tja de exp gaat nu best snel,maar die credits...
    Ik win nu vooral credits met mijn med tanks,die brengen wel geld in het laatje,maar lang niet zoveel als ik zou willen :p

19. Inflatable

Inflatable

Lid geworden:
    20 mei 2012
    Dan kan je het beste toch een premium tank kopen, want die zijn bij uitstek geschikt om veel credits per battle te verdienen.. Ik zou het sowieso doen als je de game veel speelt.. Je hoeft voor de rest niet voor de game te betalen als je dat niet wilt, maar 1x even wat euro's uitgeven aan een goede premium tank om credits te verdienen is het zeker waard imho..

Hoe hoger de tier hoe meer credits je ermee verdient.. Hogere tier premium tanks zijn dan ook duurder in aanschaf.. Mijn favoriete T59 is helaas niet meer te koop, maar de Amerikaanse T34 schijnt het op dit moment ook goed te doen.. De KV5 is goedkoper en ook tier 8, maar dan moet je dus wel fan zijn van zo'n grote lompe tank met relatief zwakke gun.. De Lowe met betere gun dan KV5 is ook een optie..

20. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Als Löwe rijder van het eerste uur kan ik je die premium tank zeker aanbevelen! Is bij het rijden wel sloom zeker heuvel opwaarts als je mediums gewend bent, maar na verloop van tijd wen je daar wel aan, je vuurt ook eerder van een langere afstand.

Deel Deze Pagina