World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

1. Ruudmans

Ruudmans

Lid geworden:
    8 jun 2012
    Kijk bij Dutch Devils is een clan van mij en een stel vrienden. Ruim 200 leden en we doen actief clanwars.

Misschien wel leuk voor de actieve wot speler hier.

2. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Heb de site even bekeken Ruud, dus jij bent de grote generaal daar :)
    Enfin momenteel bevalt het mij nog prima in de BRD bij de 507 maar wie weet ;).
    Op weg naar Objekt 704 even een kleine panzerjäger gekocht de SU-100 (VI), big fun, eerste game met 75% bemanning en standaard 85 mm gun al meteen 4 kills waaronder 2 IS-en dus zometeen de 122 mm erop eens zien wat er dan gebeurt.

Sieg!
    Gefecht: Wadi vrijdag 6 juli 2012 1:48:18
    Fahrzeug: SU-100
    Erfahrung: 1.802 (Der erste Sieg des Tages zählt 2-fach)
    Kreditpunkte: 20.500 (Entschädigung für von Verbündeten verursachten Schaden: 525)
    Leistungen auf dem Schlachtfeld: Überlegenheitsabz.: "III. Klasse"

3. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    El Halluf / Clanwars

4. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    De T 34-85 doet het ook goed viel mij op, richt ook een hoop schade aan zeker met dit 100 mm kanon LOL dus toch maar even van de Objekt 704 research afgeweken ;)

5. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Haha mooi plaatje van de clanwar bram!
    Ik denk dat de vijand wel even terugdeinst als ze al die tanks als een wolfpack op ze af zien komen :p

6. Ruudmans

Ruudmans

Lid geworden:
    8 jun 2012
  7. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    een clangenoot van mij was erg enthousiast over de AMX 50 120 met 120 mm kanon, dus maar even een omweggetje op weg naar het objekt 704 LOL enfin ziet er wel apart uit net als mijn AMX 50 100.
    Gisteren met de clan een provincie veroverd hierbij de T110E5 eens uitgeprobeerd enfin liep op rolletjes stukje woestijn erbij LOL

8. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Dat doe je snel bram,ik moet nog 5000 exp voor mijn tigerII :)
    Maarre ben je je duits aan het bijschaven? :)
    Zal ook wel moeten in een duitse clan :)

9. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Bedankt Rick, ah, Tiger II dat klinkt al goed :)
    Ja, bei der 507 geht alles auf Deutsch, klar, aber so schwierig ist das nun auch wider nicht.....het tankpark groeit behoorlijk de laatste maanden da's niet verkeerd :) De T34/85 met 100 mm kanon kan aardig wat schade aanrichten voor zo'n klein tankje dus een aanrader.
    Groeten,

Bram

10. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Ik hoop dat de tigerII een stuk beter is dan de tiger.....
    Ik ben nu idd ook aan het rijtje van de T34/85 begonnen :)

11. rick007

rick007

Lid geworden:
    1 feb 2012
    Yeahhhhh ik heb hem!!!
    Vandaag de tigerII gekocht.

PS:Bram,hoe krijg jij zo mooit "schoon" beeld bij Wot?.Zonder al die dingen erom heen

12. Inflatable

Inflatable

Lid geworden:
    20 mei 2012
    Gefeliciteerd.. Zodra je King Tiger helemaal geupgrade is is het een zeer goede tier VIII heavy tank..

13. Papsnoete

Papsnoete

Lid geworden:
    27 dec 2011
    tof spel

Hey. Ik speel het nu ook sinds januari. Helemaal verslaafd. Ik zit trouwens ook bij Dutch Devils. NLD2. Heb nu de Jagdtiger, GWtiger, Lorraine 40 t en de IS8. IS 7 is bijna binnen, nog 15.000 exp en 3 milj credits. En ik heb de VK4502P bijna gereasched.

Alleen gisteren is mijn PC gecrashed. Dus kan een weekje niet spelen. :(

Is de IS7 nog steeds de top tier X tank na de nieuwe upgrade?

Nog tips voor welke tier X medium ik het best kan gaan?

Groeten,

Dennis (ingame naam hallokiedokie), dus als jullie me tegenkomen, nodig me maar uit.

14. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Rick gefeliciteerd met je Köti! En i.d.d. bij full option een prima tank!

Papsnoete; na de voorlaatste update is de IS-4 sterker dan de IS-7 maar hangt een beetje af van het doel waarvoor je 'm inzet bij clanwars is de IS-7 nog steeds erg gevraagd!
    Tier X medium, ik zit meer in de heavy's dus onthoud mij even van adviezen.

15. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
  16. Papsnoete

Papsnoete

Lid geworden:
    27 dec 2011
    Zow, goed bezig. Bij welke clan zit je? Wij hebben gisteren nog meegedaan met NLD2. Helaas in de halve finale gestrand. Een van mijn eerste CW's. Is toch erg leuk. Wij doen mee op El Halluf.

17. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Ik zit nu 1 jaar bij de 507 een Duitse clan met ca 150 leden.

18. jaaps

jaaps

Lid geworden:
    1 jul 2011
    Ach het eeuwig verslavende WoT,
    Heb al een mopperende vrouw thuis die klaagt over mijn verslaving ;)
    Ben nu helemaal los met de prachtige E-75, heerlijke tank moet ik zeggen, ongelofelijk sterk armour, Werdt laatst pas na 42 hits uitgeschakeld! Ze kwamen niet door mijn frontpanzer heen.Kon helaas niet manouveren omdat ze steeds mijn tracks er af schoten. Dus maar stil blijven staan en rustig aanleggen en knallen maar.
    Vind de AMX serie eerlijk gezegd maar niks, kan niet zo goed om gaan met die snelle tanks.

19. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    De E-75 is inderdaad een super tank, nadeel is dat ik mij dan vaak in tier 10 gezelschap bevind met een rits zware arty's wat de pret dan erg drukt. In een tier 5,6 & 7 veld daarentegen is hij bijna onverwoestbaar tenzij je van alle kanten beschoten wordt want de zijkant, zijkant turret en achterkant zijn nu niet bepaald ondoordringbaar. Sommige leden van onze clan scoren i.d.d. enorm met medium AMX en of een T50-II die ik ook heb, maar is ook niet aan mij besteed. De 50 120 komt dan weer dichter bij mijn manier van spelen. Helaas hier slechts 4 schoten achter elkaar i.p.v. 6 da's dan weer jammer. Enfin, mijn laatste research is dan weer lekker vertrouwd: de Jagdtiger met Geschütz 12,8 cm PaK 44 276/352/65 durchslagskraft - die hoort net als de Köti gewoon in je garage en dat kanon kan echt ferme klappen uitdelen!Clanleden met de E-100 Jagdpanzer raden deze af vanwege hoge kwestbaarheid voor arty, echter deze maakt wel korte metten met andere tier 10 tanks. Ik laat deze voor wat hij is (heeft ook nooit bestaan).
    Groeten,

Bram

20. rcfan

rcfan

Lid geworden:
    24 nov 2010
    Nou ik vindt er geen r**t aan. Ik verlies elke battle en heb hem van mijn harde schijf gewist...... :rolleyes:

Deel Deze Pagina