World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

1. Carnage15783

Carnage15783

Lid geworden:
    14 aug 2011
    Dat ligt dan toch echt aan jezelf :p

2. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Zo, vandaag genoeg credits gedraaid met de Löwe en KV-5 om de mooie Jagdtiger te kopen :) Als "verzamelaar" van het Duitse tankpark uiteraard volstrekt onmisbaar. Frontpanzer 250 mm en hp 1800.
    We laden nog geen ammo, want na verbetering van de ketten, radio en motor komt er ook nog het vetste kanon in de 12,8 cm PaK 44/2 L/61 met een gemiddelde doorslagkracht van 276/352/65 garant voor een hoop plezier en kills :). Bovendien moet - ie zich wel onderscheiden van een premium Jagdtiger! Die kan een stuk minder van zich af bijten LOL.
    Verder komt er uiteraard ook de snellaadmodule en de verbeterde richteenheid in maar ik wacht even op een actie zoals vorige week, modules voor 50% dat scheelt dan 250.000 credits per module. Vorige 2 weken ca 3 miljn credits besteed zodat nu alle tanks deze units + tarnnetz hebben. Kost wat, heb je ook wat. :) Enfin zover de detour van mijn Objekt research, moet hier nu toch eens werk van maken zeker nu het Objekt 268 toegevoegd is met de giga doorslagkracht van 227-379 waarmee veel tanks oneshots worden. Zag er net 1 moeiteloos 6 kills halen, no effort :) Dit weekend de ISU 152 researchen zodat de volgende stap objekt 704 en dan Objekt 268 wordt. Al aardig op weg dus.

3. jordicod

jordicod

Lid geworden:
    18 aug 2012
    en dan zit ik nog maar op tier 4/5

4. pinty

pinty

Lid geworden:
    15 jul 2005
    ik ook. Heb nu net de t-150 in de garage staan. en een kv-1 en kv-2

5. Papsnoete

Papsnoete

Lid geworden:
    27 dec 2011
    Ik vind de nieuwe destroyers sowieso beesten. Ik kwam gisteren de jadpanhter E100 tegen. 1 schot 1050 damage. :( Dat was in mijn IS7. Ik heb hem. Wel een leuke tank om mee te spelen. Ik ben nu onderweg naar de Batchat. Waarschijnlijk heb ik hem aankomend weekend. Nog 2,5 milj.
    Ik had net als Bram, al mijn credits uitgegeven aan equipment. Toch zeker 4 milj.

Na de batchat ga ik voor de Maus of de T110 serie.

6. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Mocht je clanwars rijden papsnoete (?) dan zou ik eerder de T110E5 nemen want de Maus is, althans bij de 507, in de mottenballen beland dus wel leuk om te hebben maar niet voor een CW. 1 jr geleden was het nog 1 en al Maus op een map als Wadi. De Franse arti's zijn ook erg populiar net als de Russiche zware arty's overigens.

7. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    O,o alweer wat anders geresearched! Enfin na de RC 1:16 KV1 E mocht de WOT versie niet ontbreken, viel mij al op dat deze een super panzer heeft zeker in tier 6 t/m 8 gevechten, alle modules geresearched doch na aankoop slechts 5000 credits over dus duurt even die FO uitvoering...enfin 1e ritje als standaard versie 3 kills I'm not complaining...überlegenheidsabsatz III klasse...a nice start :).

en hier dan full option met vet kanon erop :)

Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  8. Papsnoete

Papsnoete

Lid geworden:
    27 dec 2011
    Hey, ik weet het. Ik wil de Maus gewoon hebben. :) Ik heb namelijk de VK4502B al. Voor de T110E5 en de T110E4 ben ik nog maar bij de M6 en de M18. Dus dat duurt nog even.

Dus je bent onderweg naar de IS4? Ik was net te laat, toen hij Tier X werd. :( Maar is hij wel de moeite?

9. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Hoi Papsnoete,

De IS-4 is zonder meer de moeite waard en wordt nu ook vaak gebruikt bij clanwars. Gezien de hoge HP van 2500, top van 43 en max. doorslagkracht van 335 is het een tank waar veel shots op bouncen en die zelf toch leuke klappen kan uitdelen. Het Objekt 704 is nu zo goed als geresearched maar om daarmee goed van je af te bijten is de 152 mm Bl-10 nodig wat nog even 63.000 xp extra kost. Voordat ik 'm kan kopen dan nog wel even 1.7 milj credits nodig dat gaat langer duren helaas!

Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  10. jaaps

jaaps

Lid geworden:
    1 jul 2011
    Aha, de IS-4, ben druk bezig mij te ontwikkelen in de russische heavy's, Heb nu nog de keuze om richting de T-54 te gaan. Maar de snelle middelzware tanks liggen mij niet zo. Heb bijvoorbeeld de Panther II. Niet echt mijn tank moet ik zeggen. Ben te vaak veel te snel het haasje met die tank, ben wel bezig om de E-50 te verkrijgen.
    Met de E-75 zit ik bijna bij de E-100! Ben benieuwd hoe die zich houdt in het veld van de zware jongens. Lijkt mij vooral een mooie tank als er niet te veel arty is. Anders ben je volgens mij vrij snel het haasje. Gisteren een game met de E-75 met 14!!! stuks arty, 7 voor iedere kant. Dat was dus geen reet aan.

11. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Hoi Jaap, leuk te horen dat je nog aan het WOT ten bent, ik ben ook meer een heavy rijder dus een tier 10 medium ontbreekt in mijn tankpark LOL. Zal wel met mijn eigen sloomheid te maken hebben :) De E-100 is erg leuk voor een stratenmap zoals Erlenberg maar een ramp voor een open vlakte met i.d.d. veel arty's, alhoewel, haalt nog altijd 30 km net als de E-75. Rotsblokje zoeken hè. Zet de E-100 aan het eind van een straat onder een hoek van 45 graden en de wereld aan bullets bounced af, een waar genot.De E50M heb ik nu al vaak met arendsogen geobserveerd en dat zal dan t.z.t. mijn eerste tier 10 medium worden :) Aangezien ik hier pas bij de Panther I ben wordt dat een giga investering van 535.000 xp brrr. Nou ja, eerst maar verder met het Russische avontuur LOL. Zo'n game met veel arty's is i.d.d. erg saai, gisteren met de E-75 gereden het enige wat ik hoefde te doen was spotten van achter een gebouw en in no time lag de andere kant plat aangezien de rest van het team dit spelletje ook goed doorhad, èn goede arty's uiteraard. Daar zitten ook veel prutsers bij helaas! Efin met de GW panther scoor ik vaak 2-3 kills per game dus ik mag het zeggen. Wordt ook tijd voor de GW Tiger maar er is nog zoveel te wensen...LOL
    Groeten,

Bram

12. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    O,O nu kun je nog meer geld aan WOT uitgeven winter-sommer-wüste Tarn apart, emblemen en beschriftungen het houdt weer niet op...

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  13. markjuhh

markjuhh Forum veteraan

Lid geworden:
    4 jan 2009
    Kun? Moet!

Als je nu maar 1 camo hebt heb je 2 op de 3 battles geen camo meer in de battle!
    Beetje heel jammer dat het nu zo moet!

Ook het updaten zelf geeft bij mij weer de nodige problemen, heb nogsteeds geen WoT kunnen doen na de update,
    denk dat ik maar weer moet wachten op 8.1 ofzo :(

Groeten

14. pinty

pinty

Lid geworden:
    15 jul 2005
    na de update gaat het bij mij ook niet meer met de pc (minder dan 10 fps). Gelukkig heeft mijn vrouw net een nieuwe laptop........

Heb je toevallig ook mods bij wot? die schijnen ook nog wel problemen te geven.

15. Tiger I

Tiger I

Lid geworden:
    28 sep 2011
    Helemaal mee eens Mark, is weer geldklopperij, keek vandaag in de garage en alles stond er grijs bij geen plezant gezicht gelukkig blijken er veel maps de zomertarn te gebruiken dusgoed gegokt :).
    De vorige update was 1 bak problemen met allerlei C++ aanpassingen voordat het weer liep, 1 hele dag verloren, deze loopt als een trein en dat met Vista 64 en alle instellingen op hoog :). Enfin een intel i7 met 12 gig DDR 3 Ram en 4 gig grafische kaarten in Sli doet ook wonderen.
    Groeten,

Bram

16. xxsanderxx

xxsanderxx

Lid geworden:
    23 okt 2009
    ik kan niet inloggen.

naam en wachtwoord opnieuw ingevoerd (dus handmatig inloggen) werkt ook niet.
    krijg ook geen fout melding maar blijft verbinding zoeken.

hebben hier meer mensen last van.

ik heb vande week de 8.0 gedownload.

gr Sander.

17. Carnage15783

Carnage15783

Lid geworden:
    14 aug 2011
    Yup, 8.0 heeft het synchroniseren goed verknald.

18. xxsanderxx

xxsanderxx

Lid geworden:
    23 okt 2009
    Moet ik gewoon wachten tot hij wel verbinding maakt of elkekeer opnieuw opstarten tot hij het wel doet?
    Gr sander.

19. jaaps

jaaps

Lid geworden:
    1 jul 2011
    Er was van het weekend een niet geplande onderhoud aan WoT, waardoor je niet kon inloggen. Ik had namelijk gisteren hetzelfde probleem. Het systeem bleef gewoon hangen, zonder melding over bijvoorbeeld een update of onderhoud.
    Bij versie 8.0 heb ik mijn beeld via instellingen terug gezet naar de oude instellingen van versie 7. Ik heb een vrij recente pc van 1,5 jaar oud, maar had toch veel problemen met de nieuwe grafische weergave. Spel haperde vaak. Door grafische instellingen terug te brengen naar versie 7 ben ik van de problemen af. Bovendien vind ik de nieuwe grafische weergave er niet beter op geworden. Een beetje over de top.

20. jackie1234

jackie1234

Lid geworden:
    1 okt 2012
    hoi allemaal ik speel al een jaartje WoT maar ben nog niet zoo ver (hoogste is tiger (ik heb ook type 59) ik heet daar ook jackie1234 als je samen wilt spelen ;)

Deel Deze Pagina