Zal ik een Himoto emxt 1 kopen

Discussie in 'Electro offroad' gestart door anneman1999, 6 jun 2012.

1. anneman1999

anneman1999 Guest

Bij mij staat er gewoon 12.
    en ik wie kan of helpen met de keuze tussen traxxas slash of rustler

2. fastrockets

fastrockets

Lid geworden:
    28 okt 2011
    Slash is een SC, En de rustler niet

De rustler is ook wat sneller.. Alle auto's van traxxas zijn goed
    Doe wat jij het leukst vind

3. WonderTiger

WonderTiger

Lid geworden:
    3 mrt 2010
    rustler hoeft echt niet perse sneller te zijn hoor. Persoonlijk zou ik voor de slash gaan, beter voor offroad.

4. fastrockets

fastrockets

Lid geworden:
    28 okt 2011
    Jep... Rustler is stock van de fabriek sneller ;)

5. Popeye420

Popeye420

Lid geworden:
    20 apr 2011
    Jongens, mij lijkt dat jullie niet veel ervaringen hebben met Himoto... Je mag dit zeker niet vergelijken met Maverick... de onderdelen zijn allemaal hetzelfde, maar zeker niet vandezelfde kwaliteit.... Ik ben een paar jaar geleden begonnen met een Brushless himoto XR1... bijna het evenbeeld van die EMXT-1.

Het enige nadeel aan die truggy is dat er geen slipperclutch in de aandrijflijn zit.... wat dus wilt zeggen... als je een jump neemt (en ja, die gaan er zeker van komen) en niet direct van je gas komt voor je wielen terug de grond raken ga je zeker binnen afzienbare tijd de diffs vernielen. Hou je dit echter in gedachte.... heb je een zeer leuke basher... waarvan trouwens de onderdelen ongeveer maar de helft kosten van een vergelijkbare traxxas....

En bij traxxas rij je zeker ook onderdelen kapot hoor. Vond Himoto een mooie instap in de hobby... heb trouwens ook nog een Himoto TC. helemaal uitgebouwd met GM spul, dat ding heeft crashes meegemaakt die menig X-ray en dergelijke nooit overleven.

Himoto maakt prima budgetspul!

6. WonderTiger

WonderTiger

Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Succes en ga dan maar met himoto ;) (volgens popeye is het goed), imo zou ik het nooit kopen...

7. Merijnrccoureur

Merijnrccoureur

Lid geworden:
    5 aug 2012
    Ik heb de Himoto emxt 1 ook.
    Inmiddels heb ik hem ge upgrade tot 85 Kmh.
    Als je die auto gebruikt om echt mee te crossen zou ik wel een ander merk kiezen.
    mvg merijn

8. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    dit slaat absoluut nergens op!! waarom zou xray wagens van honderden auto's maken en dan komt himoto met bart smit spul? xray is zowiezo al tientallen malen beter dan himoto. himoto is misschien net ietsje beter dan een bartsmit auto maar meer ook niet. ik zou beter opletten met wat je zegt of heel zeker zijn

edit: xray is een van de beste merken. misschien geeft dat wat aan.....

Deel Deze Pagina