D
d0nny41
Guest
Ik ben niet bekend met DIT forum, dus weet ik niet of dit al eerder is behandeld? en als je dit een DOMME vraag vind negeer dit dan ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb de handleiding niet gelezeen ja natuurlijk een geweldige winkel xD
Want het is niet echt een handleiding wat ik heb eigenlijk alleen maar hoe je het inelkaar zet..
ik heb het wel opengedaan maar niet gelezen, ff kijken wat alles was.
ik heb het wel opengedaan maar niet gelezen, ff kijken wat alles was.
Uitkijken is een groot woord, even nadenken zou inderdaad niet verkeerd zijn. Ik kan me nog heel goed een tekenles herinneren op de lagere school. We moesten iets tekenen en na een tijdje ging ik naar de leraar met de mededeling dat het niet lukte. Hij keek eens goed naar mijn tekenschrift en zag dat er geen spoor was van -al dan niet weggegumde- lijnen. Ik kreeg mijn schrift terug met de mededeling dat ik maar terug moest komen als ik het echt geprobeerd had. Get my drift?
Als we altijd maar voor de makkelijkste oplossing zouden gaan, zaten we nog steeds in de bomen bananen te eten. "Give a man a fish and you feed him for a day. Teach him how to fish and you feed him for a lifetime"
Domme vragen bestaan niet. Overbodige wel.