Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door Tadango, 16 mei 2005.

1. jeehaa

jeehaa Guest

volgende keer oostenrijk.

zooo net terug:) was waanzinnig. (druk)

stonden aan de start kant van de brug dus af en toe verdween een kist uit het zicht. maar 700.000 man daar hadden ze niet echt op gerekend denk ik. zeker niet als je de beveiliging ziet. in de auto hoorden we idd dat er mensen waren opgepakt die vreemde vuurwerk plannen hadden. rare lui...

heb nog een paar foto's geprobeerd te nemen van mijn grote held maar hij vloog zo snel :) helaas niet de snelste, volgens mij werd hij 4de.

2. jan brilman

jan brilman Forum veteraan

Lid geworden:
    27 sep 2002
    Van de site van SBS6:

Let op: dat is de nacht van maandag op dinsdag! :teacher:

:pim:

jan.

3. Robinio

Robinio

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Ben net terug. Het was echt geweldig!
    Mike Mangold maakt zijn winnaarsmaneuvre echt rakelings langs de plek waar ik stond heen. Echt fantastisch.

4. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    wat stond er op teletekst pagina 103 dan ?
    nu staat er niks byzonders op.

5. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002

6. MDM1FOX

MDM1FOX

Lid geworden:
    17 dec 2004
    Ja was weer erug gaaf en zo als hierboven al besproken die eind manouvre van mangold ging niet helemaal ok (ook ik stond er recht onder :? vervolgens richting brug en toch op het laatst maar bedenken om er onder door te gaan (waarscheinlijk geen rekening met de tui draden gehouden) was super om te zien hopelijk volgend jaar weer :D :D

m.v.g. Dennis

7. Frank Stevens

Frank Stevens

Lid geworden:
    17 sep 2002
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Ben ook net terug uit Rotjeknor.
    Super om te zien.
    Het geronk van die motoren kon je niet alleen horen, maar ook voelen!
    Daar kan geen home-cinema tegenop!
    De moeite waard geweest. 8)

En die winnaar.... pff
    ... kantje boord onder die brug door.
    (Is ook een Vietnamveteraan. dus gewend om risico''s te nemen)

8. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Ja was er ook bij. Die eindmanouvre, wel heel erg stoer maar dat ging maar net goed toen die snel nog maar besloot nog even een keer onder de erasmusbrug door te duiken. 8O

Heb het nog niet op TV beelden terug gezien, misschien viel het mee, maar voor mijn gevoel... SBS heeft dat stukkie maar niet uitgezonden hahaha.

9. Peter Pankras

Peter Pankras

Lid geworden:
    21 jan 2004
    jezus, wat was dat gaaf.
    Wij zijn zaterdag al neergestrken in hotel new york op aanraden van een vriend die daar voor red bull zat.
    We zaten dan ook vanaag bij het vip dek aan de kant waar de controle toren staat.. zo'n 20 meter tegenover de 2 horde waar ze meskant doorheen scheren.. we hadden te gek uitzich over het hele parkoer van het aanvliegen onder de erasmus door.. meskant op 20 meter voor je neus langs.. en dan de rest..

VET!

Peter

10. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Q.E.D. I rest my case :( Een onverantwoorde toestemming om onder die brug door te vliegen. VErder meen ik ook nog wat manoevres richting publiek gezien te hebben (via TV, ik was er niet)

11. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Idd Ron, ik sluit me bij je aan.

Nu is alles goed gegaan, ben benieuwd hoe de luchtvaartdienst nu omgaat met de rest van de vliegshows en demo's.

12. Jan scholten

Jan scholten

Lid geworden:
    8 sep 2002
    @Ron en Theo,
    Complete onzin!!! het was strak geregeld en alle figuren werden netjes gevlogen. Ik heb op de eerste de beste elektromeeting wel gevaarlijkere dingen zien gebeuren.....

Ik heb genoten van de show en de race en wil Rotterdam de complimenten geven dat zo een evenement kan plaatsvinden!

Jan

13. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Wie zegt dat het niet prcies uitgetimed was? Die overwinnigs ronde? Die mensen weten echt wel wat ze doen ;) Ik stond er recht onder en geloof me, het zag er super gecontroleerd uit. Hij het nog flink ruimte. Dus nu niet meer zeuren dat het gevaarlijk is, je bent gewoon jaloers dat je zelf niet zo kan vliegen ;)

De show vooraan was ook leuk. Ook die vliegende gozer was fun om te zien. Lekker raggen met een heli ;) Daarna nog een leuke demo van franck en dj molenaar. Altijd leuk :) Het weer was super.

Ik kwam op de terug weg in de metro zelfs niek nog tegen ;) Hoe klein is de wereld....

14. Viper

Viper

Lid geworden:
    14 mei 2003
    Holland op zijn smalst.
    TV beelden vertekenen een hoop.
    Wat betreft de brug daar was en is voldoende ruimt om onderdoor te vliegen.
    Zelfs als ze alle negen naast elkaar zouden vliegen.
    Denk dat de rijksluchtvaartdienst niet over een nacht ijs is gegaan.
    Zonde dat er altijd mensen zijn die een evenement als dit altijd weer de nodige kritiek hebben.
    Als het aan hun licht kunnen alle degelijke evenementen in Nederland beter geen doorgang vinden.

15. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Jep Holland op zijn smalst.
    Op de opendag van de Luchtmacht (en ook bij de buurlanden) van de laatste jaren waren er speciale veiligeheidsmaatregels en mochten diverse shows niet gevlogen worden, en dan komen nu enkele van die gasten die "gesponsord" worden door een grote firma en dan mag ineens alles. Dus met andere woorden met geld kan en mag alles in dit land.

Ik juich dit soort evenementen best wel toe maar vraag mij af of dit in een drukke stad moet gebeuren waar totaal geen uitwijk mogelijkheden zijn.

En nee, zo wil ik niet kunnen vliegen. Hier ben ik niet jaloers op.

16. Robinio

Robinio

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Ik zat er al op te wachten totdat dit gezeur weer de kop op zou steken! :lol: :wink:

17. roderick_schmitz

roderick_schmitz

Lid geworden:
    17 sep 2004
    in elk land kan en mag je alles met geld

18. Robinio

Robinio

Lid geworden:
    15 aug 2003
    In dat geval hoop ik dat er nog maar veel meer geld in gestoken wordt!

19. Viper

Viper

Lid geworden:
    14 mei 2003

Dan kun je zelf ook wel realiseren wat er gebeurd als je ontvangst kristal in een vlucht de geest geeft.

20. eddie

eddie

Lid geworden:
    5 apr 2004
    hehehe , en dan word er in andere topics gezegt dat IK negatief ben , hahaha jaja eerst ff naar jullie zelf kijken heren !!!! ik ben er niet geweest omdat wij in meerhout waren , maar ik heb t vertrouwen erin dat die heren vliegers zeker wel weten wat ze aan t doen zijn , volgens zeggen zijn dat de "beste"piloten ter wereld !!! geen janlulllen dus .

Deel Deze Pagina