Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat lees ik ook. Met wat doekjes voor het bloeden, die stap voor stap weggenomen worden.Omdat de panelen steeds goedkoper worden, moet men maar gratis aan het net gaan leveren en energie 'snachts tegen toptrief terugkopen" zo lees ik steeds.
Dat is nu juist het hele probleem met zonne energie in Nederland.en in de winter met blaaskacheltjes verwarmen.
Nu met cijfertjes als bewijs:Als iedereen een slimme meter heeft kunnen ze per 1/4 uur (heb ik begrepen) gaan berekenen.
En op een zonnige winderige dag betaal je overdag minimaal (krijg je voor geleverde energie ook niets terug) en op een windstille nacht, kan je de hoofdprijs betalen.
De laatste posting is al een paar maanden oud maar misschien zijn er mensen die nog een inverter zoeken.
Ik heb hier nog een nieuwe, in doos, AEG PV1500 inverter.
Voor iemand die wil experimenteren of voor een caravan of vakantiewoning levert hij genoeg vermogen.
Hij mag weg voor 80 Euro, inkl verzendkosten.
Datasheet
https://zep-enexisbv.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2015/11/AEG-Protect-PV-1-fasen.pdf