the Wings Nistelrode , verzameltopic

Het was dus wel ff gezellig. en lekker gevlogen.
Alleen jammer dat een tailbladeholder van de HK500 van Jan afbrak bij het optoeren.
Dus toch weer geen maiden. Hij heeft er wel pech mee.
 
Nee, vanmiddag ben ik indoor vliegen :D moet nog ff flink trainen voor de wedstrijden...

Zondag wil ik wel komen vliegen, maar dan moet ik even kijken waar ik een beetje methanol vandaan kan toveren :o heb namelijk alleen nog de funjet, en de taxi als vliegende vliegtuigen XD taxi moet ik even gereed gaan maken zondag ochtend :p
 
OKe

@erik:
alles is gereed om de accu in te bouwen en de zender te programeren. Echter heb ik diverse settings en programmas uitgeprobeerd in een proefopstelling maar ik krijg de zender niet goed. De V-tail instelling werkt nog het beste, maar eigenlijk is het dat ook niet, omdat nu het naar link of recht besturen van de vleugel op de linker stick zit en niet op de rechter. ( links is dus voor gas en link en recht en rechts is voor omhoog / omlaag )
Wat ik ook probeer en welke instelling of waardes ik ook pak.......hij blijft op deze manier oof functioneren.

Ik zou niet meer weten hoe ik hem dan anders moet programeren. Ik hoor wel wanneer je weer tijd hebt voor me.
 
Nee, vanmiddag ben ik indoor vliegen :D moet nog ff flink trainen voor de wedstrijden...

Zondag wil ik wel komen vliegen, maar dan moet ik even kijken waar ik een beetje methanol vandaan kan toveren :o heb namelijk alleen nog de funjet, en de taxi als vliegende vliegtuigen XD taxi moet ik even gereed gaan maken zondag ochtend :p

Je kunt wel een keer van mij tanken. (anders heb ik nog wel een paar liter staan)
 
De V-tail instelling werkt nog het beste, maar eigenlijk is het dat ook niet, omdat nu het naar link of recht besturen van de vleugel op de linker stick zit en niet op de rechter. ( links is dus voor gas en link en recht en rechts is voor omhoog / omlaag )
.

Kan je intern niet van mode wisselen in je zender ?

Dat gaat namelijk goed bij futaba .

Mvg Johan
 
@Jurgen:
Wil je aansluiting houden bij je heli, dan moet je aileron en elevator op rechts, en rudder en throttle op links. Als je een functie niet hebt (bijv. rudder), dan moet je die toch op de juiste stick open laten.
Anders ga je gegarandeerd een keer de fout in als je tussen heli en vliegtuig wisselt.
Mijn mustang heeft ook geen rudder, aileron en elevator (dus ook de bochten etc) stuur ik met rechts. Exact hetzelfde als bij een heli.
Alleen sta ik voor joker met de rudderstick naar links en rechts te bewegen. Zit er zo in vanuit de heli.
 
Daar zit wat in. Zo heb ik het nog niet bekeken. Maar dat gaat helemaal goed komen. Moet nu eerst de neus verzwaren en dan is het tijd voor de proefvlucht

Bedankt Frank voor je Tip:D
 
Michael hier: Jaja :D michaeltje heeft er stiekem weer een nieuwe heli bij :$ wel een oudje, maar we gaan eens kijken wat ie doet :D

Nog een heli michael?.

Ik twijfel of het vandaag goed vliegweer is. De zon is goed, alleen de wind niet. Zijn er wel mensen????:confused:

@erik: Hij is klaar. Kom je vandaag misschien naar het veld?8)
 
Jazeker :D ietsje groter als mn 450. het is echt een oudje, en hij is helemaal leeg. Maar zal em morgen wel eens meenemen ;) Nog ff zo doorgaan en ik heb meer heli's als vliegtuigen...

nja, dan gaan we volgende week zondag maar een nieuw vliegtuig kopen :D
 
Hij is klaar. Kom je vandaag misschien naar het veld?8)

Mooi, ben erg benieuwd hoe hij gaat vliegen!
Wil je nog iets aan de onderkant maken om hem te kunnen gooien?

Ik kan vanmiddag niet.
Het lijkt me beter de maiden morgen te doen ivm de vlagerige wind...
 
Zoals je weet moet ik morgen "natuurlijk" weer werken. Als ik er ben dan is het pas na 16.30 en dan is het feest ook afgelopen.

Er iets onder maken is straks denk ik nog wel de planning, maar eerst eens kijken hoe het nu gaat. Is hij namelijk nog niet goed in balans ( ik denk van wel) dna kan ik daar altijd nog wat tegengewicht me geven omdat het dan om echt grammen zal gaan.
 
Back
Top