the Wings Nistelrode , verzameltopic

Jazeker :D ietsje groter als mn 450. het is echt een oudje, en hij is helemaal leeg. Maar zal em morgen wel eens meenemen ;) Nog ff zo doorgaan en ik heb meer heli's als vliegtuigen...

nja, dan gaan we volgende week zondag maar een nieuw vliegtuig kopen :D

je gaat toch geen nieuwe piper kopen zeker?? gewoon keurig opknappen en gelijk even n sleepkopeling op de kop tikken:yes: dan kan ik daar ns achter hangen dat lijkt me wel wat:wink:

haha nee deze piper word zeelker gerepareerd! maar een sleepkopprling denk ik niet :o zou het graag willen, maar tis maar 20cc en ik heb niet meer kanalen beschikbaar haha XD ik ga trouwens een 1.8m ultimate halen, om weer lekker te kunnen 3D'en van de zomer

Nou de vleugel ( zaggi) vliegt:D:D:D:D:D:D:D. Alleen het opgooien is een groot probleem en eigenlijk niet te doen. Vannavond een onderstel fabriceren dan dan is dat ook opgelost. Kunnen we morgen laat in de middag nog eens kijken ofdat het opgooien beter ghaat.

Dank je wel Erik voor alle hulp:D

Proficiat!
Vertel me alles?
Ook zelf gevlogen?

Frank 1 aan de knuppel. Je moet het altijd aan de expers de instellingen goed zetten vertrouwen. Nou de eerste keer opgooien was een heeel korte vlucht. Daarmee was ook meteen de crashtest voltooid en goedgekeurd.;)
Opgooien 2-3 en 4 ging idd. Nu was jerom aan zet en toen ging hij de lucht in en ........................vloog:D:D
Zelf heb ik er nog niet mee gevlogen, maar dat komt terzijner tijd.

vannavond een piepschuim "handvat" er onder gezet met prikkers en leukoflex, dus het opgooien is nu makkelijker. Ik vindt het alleen niet echt mooi, maar het is ( voor nu) functioneel. Misschien later nog een keer met rode folie bekleden.
Iemand een briljand idee?:confused:

a_eco8-temp.jpg

Michael is dit de juiste heli?

@Frank3: Ja ik heb zelf nog even met mijn 450 gevlogen. Het blijft immers mijn favorite heli.

Iemand een briljand idee?:confused:

ik heb nog een stukje epp liggen, dat kun je op de onderkant plakken met rode tape.
Je zou ook een soort "vin" aan de onderkant kunnen maken:
2ajw942.jpg

Belangrijkste is dat hij vliegt.
Hoe was de reactie van Frank1?

Laatst bewerkt:
@ Snijders:
Leuk om weer positieve berichten van je op het forum te zien!
Kom je morgen ook?

haha ik ben altijd posietief erik:grin:je kent me toch haha ook ik heb zo mij nukken weet je:mrgreen: laten we alle ellende vergeten en verder gaan op oude voet! met andere woorden zand erover :yes: we hebben er allemaal niks aan om te ruzien en leuker word het er zeker niet op toch :yes: heb helaas wel n heel vliegseizoen gemist:sad:

ook ben ik nog steeds niet uit mn woningrenovatie dit duurt belachelijk lang komt er eigenlijk wel n einde aan?? t is niet normaal gewoon:confused:ook wacht mij nog n grote operatie aan mijn rug en al deze perikelen bij elkaar maken mijn jaar gewoon shit!!dus hopelijk volgendjaar n beter vliegjaar!! zo genoeg uit de doeken gedaan en verder met de hobby:ontopic:

ik heb volgendjaar n goede gooier nodig voor mn 3,50m zever:yes: enwel elektro alsook n goede sleper voor mn andere aanwinst :yes:

Ja hoor Michael wil wel gooien. En hoe;). Ik ben benieuwd.

@Erik: Frank 1 vondt hem,volgens mij, goed vliegen voor een zaggi. Ik heb er nu een blok piepschuim onder gemaakt die aan de voorkant rond af loopt. Maar we kijken wel even hoe we dat later een keer gaan veranderen. Zoals eerder geegd ben ik er niet happy mee.

Laatst bewerkt:
Waarom niet een starthaak inlijmen en met een bungie elastiek starten ?

Doe ik met al mijn schlecht uit de hand te starten modellen. :D

Mvg Johan

het is weer prachtig weer, zonnetje schijnt en weinig tot geen wind.
als johan (plotterwelt) vanmiddag mijn vliegtuig meeneemt, ben ik zeker van plan nog een rondje te vliegen

tot vanmiddag

Heeft iemand misschien nog zo'n T vormige Deans contrastekker liggen? Ik had er nog twee, maar eentje gemold (te lang met de soldeerbout ertegenaan, dom dom dom). Op de nieuwe accus zitten ronde goudcontacten van 6 mm volgens mij (ook goed natuurlijk, alleen wil ik graag alles hetzelfde houden).

Uiteraard tegen betaling of evt ruilen tegen die goudcontacten. Duur zijn die stekkertjes niet, maar om nou weer 4 weken te gaan zitten wachten op de hkpost...

Back